וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב! מילה קוניס ואשטון קוצ'ר הורים לבת

שירות וואלה! סלבס

2.10.2014 / 2:30

סוף סוף זה קרה, קוניס הביאה לעולם בת בכורה משותפת עם קוצ'ר בלוס אנג'לס. עכשיו לזוג ההורים הטריים יהיה זמן לתכנן את הפרויקט הבא: חתונה כשרה. וואלה! סלבס חיה בשנות ה-70

מילה קוניס, אשטון קוצ'ר. ספלאש
דמי סימסה? אשטון קוצ'ר ומילה קוניס/ספלאש

ג'קי וקלסו הם אבא ואמא! מזל טוב לזוג השחקנים אשטון קוצ'ר ומילה קוניס - שהביאו לעולם בת בכורה ביום שלישי לפנות בוקר, בבית החולים שבלוס אנג'לס.

על פי עדי ראייה בבית היולדות, השניים הגיעו לבדם לחדר יולדות כשקוניס נתקפה בצירים. אחרי מספר שעות בחדר הלידה, הגיחה לאוויר העולם בתם הקטנה - ממש לכבוד תקופת ראש השנה היהודי.


רוצים עוד חדשות חמות?
ביוש: אושרי כהן טס לחופשה בועטת
יעל פוליאקוב: כל הפרטים על החתונה
ארוחה מפסקת: משה פרץ וליאור נרקיס בולסים

מילה קוניס מוכרת את בית הרווקות שלה.
אהבה על סט הצילומים. קוניס וקוצ'ר

קוצ'ר בן ה-36 וקוניס בת ה-30 התארסו בחודש פברואר האחרון. את הזוגיות שלהם, חשפו לעולם לפני יותר משנתיים - לאחר מספר חודשים של קשר הרחק מעין המצלמה. השניים הכירו בצעירותם, לאחר ששיחקו זוג מאוהב על המסך הקטן בסדרה "שנות ה-70".

קוניס, גם חשפה בראיון לפני מספר שנים שהנשיקה הראשונה שלה היתה על סט הסדרה עם קוצ'ר. "חשבתי לעצמי איזה חמוד הוא, והוא הדוגמן של קלווין קליין!", אמרה. "תהיתי, 'אני צריכה לנשק אותו?'. הייתי לחוצה והרגשתי לא בנוח, היה לי קראש מטורף עליו".

כעת, שהבת הבכורה לבית קוצ'ר נולדה, השניים בטח יוכלו להתפנות להכנות לקראת טקס החתונה המרגש. אלה יהיו הנישואים הראשונים של קוניס ושניים עבור קוצ'ר, שרק בנובמבר של השנה שעברה חתם את סאגת גירושיו לדמי מור. באותה תקופה ממש, קוניס סיימה את מערכת היחסים בת שמונה השנים שלה עם השחקן מקולי קאלקין (שכחו אותי בבית).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אשטון קוצ'ר, מילה קוניס. ספלאש
האוהבים הצעירים/ספלאש

מה שבטוח, הוא שהילדה הקטנה תגדל על פי חוקי ומנהגי היהדות. כזכור קוניס, יהודייה גאה סיפרה בעבר לחבריה שהיא מעוניינת שילדיה יחונכו על פי ההלכה היהודית. קוצ'ר מצדו, לומד קבלה כבר מספר שנים ונמנה בין מאמיניה המפורסמים ביותר של התורה העתיקה. "זה חלום עבור מילה ואשטון", דיווח חבר של השניים, "אפילו אם הוא לא יתגייר באופן מלא הוא לגמרי בעד הרעיון שיהיו לו תינוקות יהודיים קטנים", סיפרו הפטפטנים.

ניתן להמר גם שהמשפחה היהודית השמחה תבוא לבקר בארץ. קוצ'ר נחשב לתייר מזדמן בישראל, הוא ביקר כבר שש פעמים בארץ הקודש - כאשר הפעם האחרונה הייתה לפני שנה בדיוק, כאשר הזוג הגיע לארץ במטוס פרטי כדי להשתתף בהלוויתו של הרב שרגא ברג שנערכה בצפת.


ואלה! סלבס רוצה לפחות עשרה ילדים. היא שמעה שילדים זה שמחה


בואו לרכל על התינוקת הטריה עכשיו בפיייסבוק של וואלה! סלבס

הלוויית הרב ברג. בן קלמר
אשטון ומילה בהלווית הרב ברג בארץ/בן קלמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully