וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו לב: ההפתעה הגדולה של בר רפאלי

וואלה! סלבס

20.12.2012 / 8:46

לכל המשמיצים באשר הם: הדוגמנית הישראלית שמסתובבת כעת ברחבי הארץ, יחד עם צוות הפקת "סינדרלה", הוכיחה לכולם שנדיבות היא לא עניין של מה בכך. וואלה! סלבס גרופית

האייטם הבא מיועד לכל בני ישראל המלעיזים: בר רפאלי הנדיבה להחריד, החליטה לדאוג לצוות ההפקה של המחזמר "סינדרלה", בו היא משתתפת, וסידרה מיטות חמות לכל אחד מהנוכחים, באחד הלילות הקרים ביותר של שבוע שעבר. פייר, לארג'ית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דואגת לכולם. רפאלי המתוקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה קרה ביום ג' (11.12), כוכבי המחזמר – חנה לסלאו, ציון ברוך, אסי ישראלוף, שלום מיכאלשווילי וכמובן, רפאלי, הגיעו לבירה הקדושה, ועלו על אחת מהבמות באזור. הכל התנהל כפי הנדרש, כשבראשם של השחקנים רובצת מחשבה אחת: ביום שלמחרת יאלצו להשכים קום, ולנסוע במהירות לבירת הנגב, באר שבע - שם מתוכננת הופעה מוקדמת.

רפאלי החליטה שהשכמה מוקדמת עלולה להיות אכזרית מדי, ועל כן הזמינה חדר במלון באר-שבעי. אלא שהיא לא הזמינה רק את עצמה. הגזרה הקשה הביאה אותה למעשה האצילי: הדוגמנית לא היתה מרוצה מהסידור, והחליטה לשלם מכיסה הפרטי על חדרי המלון של כל חברי צוות ההפקה. אין ספק, על אף היד הקלה של הטוקבקיסטים (על המקלדת), מדובר במחווה יוצאת דופן – ונדיבות ראויה לשבח. אין מה לעשות, רפאלי היא באד אס, בכל מובן.


וואלה! סלבס דואגת מאד לאיברי גופה, בעיקר למערכת העיכול -
שמתפקדת באופן לקוי, מאז ומתמיד.


בר רפאלי עונה למבקרים, סיבוב שני

צפו: בר רפאלי עושה טיזינג לדודי בלסר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully