וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חזרת התלבושות: מדונה עושה אקרובטיקה

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

28.5.2012 / 20:11

לאט לאט מדונה בונה את ההופעה הגראנדיוזית שלה באיצטדיון רמת גן. לאחר שעלתה על תלבושות וארגנה חזרה כמעט מושלמת, הזמרת עוברת לשלב האקרובטיקה. וואלה! סלבס על חבל דק

לאחר שנים ארוכות במהלכן זמרים שהגיעו לארץ כדי להופיע, נחתו רגע לפני ההופעה ונטשו דקותיים אחרי, מדונה מראה לנו איך זה עובד באמת. אמש עלתה הזמרת על הבמה החגיגית שלה באיצטדיון רמת גן, כשהיא עוטה על עצמה את מיטב התלבושות המפוארות של המופע החדש, "MDNA".

מדונה בישראל, מאי 2012. ניר פקין
ברוכים הבאים לקרקס של מדונה/ניר פקין

הדבר אמנם ריגש את צלמי הפפראצי (ואת וואלה! סלבס בעיקר), אבל היום החליטה הבחורה החומרנית, שהיא כבר בשלה להראות לעולם איך היא מסתדרת עם אקרובטיקה קלה. אז נכון, גלגלונים באויר לא היו שם, אבל היי, גם לצעוד על חבל דק זה מרשים מאד.

מדונה בישראל, מאי 2012. ניר פקין
כמעט מתרסקת/ניר פקין

אל תדאגו למדונה, לאחר שפצעה את אצבעה בירידה מהמטוס, ניצלה האסתר הפרטית שלנו את הימים הראשונים שלה בארץ הקודש לטובת תפילות במרכז לקבלה בתל אביב, ולא מעט שיעורי קבלה פרטיים בחדרה. אז נכון, הנשמות הטובות בצפת ביקשו ממנה שלא להגיע להשטתח על קברי צדיקים אבל היי, עם כל כך הרבה השגחה עליונה מייד אין תל אביב, היא דיי בטוחה. חמסה, רק שלא פתחנו עין.

מדונה בישראל, מאי 2012. ניר פקין
ותודה לרקדנים שהחזיקו אותי עד הלום. מדונה כמעט מתרסקת/ניר פקין

מי שכן מצליחים להנות בטיול השנתי שלהם, הם ילדיה של המדונה, שהגיעו גם הם לארץ הקודש ובזמן שאמם משחקת אותה הרבנית קוק, הם חוגגים על חוף הים, מנצלים את הימים השמשיים ובעיקר עושים חיים קשים לצלמי הפפראצי.

וואלה! סלבס הולכת על חבלים רק כשהיא בורחת מעוד דייט גרוע.

מדונה בישראל, מאי 2012. ניר פקין
עכשיו את גיבורה? מדונה משחקת אותה/ניר פקין
  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully