וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי צפת: "לא רוצים את מדונה כאן"

קובי דוד

28.5.2012 / 14:29

למרות הדיווחים על הרצון שלה לרכוש נכס בצפת, תושבי העיר מתנגדים לביקורה וטוענים: "אין צורך שמדונה תהפוך אותנו לאתר טרדני". וואלה! סלבס מקודשת

ביקורה של מדונה לא מפסיק לעורר הדים. אחרי שתמונות של מלכת הפופ בישראל פורסמו בכל העולם, נראה שיש מי שלא ממש מתלהב מהביקור של הדיווה.

אמש בחצות הייתה אמורה מדונה יחד עם פמלייתה להמריא במסוק לעיר המקובלים, צפת, לנחות ברחבת בית החולים 'זיו', ומשם להגיע אל קבר הצדיק האר"י הקדוש, כדי להשתטח על קברו ולפצוח בשירי הלל. לצערם של צלמי הפפראצי, הביקור הממלכתי נדחה, עקב לוח זמנים צפוף של הזמרת.

מדונה. ניר פקין
הנני כאן. מדונה/ניר פקין

עם זאת, הידיעה על כך שמדונה צפויה להגיע לצפת, עוררה גל של תגובת זועמות מצד חוגים חרדים שסבורים כי ביקורה עלול לפגוע בערכי הדת והיהדות. "אנחנו מתנגדים לכך שמדונה תגיע לביקור בעיר ולאחר מכן תקיים הופעה פרובוקטיבית לעיניהם של מאות אלפים יהודים מעם ישראל", סיפר גורם חרדי, "קבר האר"י הקדוש מהווה סממן יהודי מובהק בקרב העם היהודי" אמר והוסיף ,"אין טעם לכך שמדונה תהפוך אותו לאתר טרדני שאליו יגיעו עוד מפורסמים וזמרים רבים. חייב לשמור על קדשות המקום".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אולי הוא הסיבה? ברהיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, לפני כשלוש שנים, בחודש ספטמבר 2009 הגיעה אסתר לביקור בעיר, מה שגרם להיסטריה גדולה בקרב גורמים רבנים חרדים בצפת, שמתחו ביקורת נוקבת על כך, שמדונה מחללת את קידוש השם. אולי בגלל החבר המוסלמי?

גם הביקור הצפוי של מלכת הפופ עובר דרך התנגדות נחרצת של רבנים בעיר צפת. "אני לא מוכן שהשם שלי ושל מדונה יעלו באותה נשימה". סיפר רב מקובל בעיר. "היא עושה חגיגות ובלגאן שלא מעניינים אף אחד, עדיף שהיא תסיים את הביקור שלה בישראל מוקדם מהצפוי. בצפת אין לה מה לחפש". תכל'ס.

וואלה! סלבס נוסעת רק לאיטליה, להשתטח על קברו של הצדיק וורסצ'ה.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully