וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדיר ברק אחרי ההדחה מהאח הגדול: "מגיע לגל רובין לזכות"

עודכן לאחרונה: 4.6.2026 / 10:41

המודח הטרי נצפה בפפראצי ראשון מחוץ לבית "האח הגדול", מדבר על ה"ברקסים" שקיבל מגל רובין - וגם חושף מדוע לדעתו היא זו שצריכה לזכות בעונה

אדיר ברק בראיון לוואלה סלבס/ספיר סויסה

אדיר ברק נכנס בכניסה השנייה של "האח הגדול" ואמש (רביעי) הפך למודח ה-17 של העונה. הבוקר הוא כבר נצפה בפפראצי ראשון כשהוא מתרגל לחיים מחוץ לריאליטי, ואף חשף מדוע לדעתו גל רובין היא זו שתזכה בעונה.

אדיר ברק אחרי ההדחה מהאח הגדול/רשת 13

כזכור, עוד לפני כניסתו לבית הוא חשף כי הוא מעוניין ברובין. גם בריאיון לוואלה סלבס רגע לפני שנכנס לבית, הוא לא הסתיר את ההתעניינות שלו בה, אך היא מצידה די נתנה לו "ברקס", והקשר ביניהם נשאר ידידותי בלבד, למרות הרצון הברור מצידו למשהו מעבר.

"מישהי כמו גל מאוד מעניינת אותי. גם בגלל שאנחנו בסטטוס די דומה", אמר אז בריאיון לוואלה סלבס.

עוד בוואלה

השאלון שיעשה לכם סדר - מי המפלגה שהכי מתאימה לעמדות שלכם?

לכתבה המלאה

אמש, עם יציאתו מהבית, הוא נשאל על כך בריאיון לסושיאל של רשת 13 ואמר: "לא רק אחד, היא נתנה לי כמה ברקסים. הקשר התחיל כחברי, אבל לכי תדעי לאן זה יתפתח. כבר קבענו דייט בחוץ".

על השאלה מי לדעתו יהיה הזוכה הגדול של העונה, השיב: "אני אומר את זה בצורה הכי אובייקטיבית, אני מאמין שגל. מגיע לה לזכות".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully