וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב גלבוע משיב למתקפה של ארז קומרובסקי: "אל תהיה קמצן"

אחרי שהשף הנודע קרא לעיתונאי "איש קטן וחסר עמוד שדרה" - זה לא נשאר חייב, והגיב לו בדברים תקיפים משלו: "התפקיד שלי זה לדאוג שלא יעבדו על הסועדים, תמיד אהיה אובייקטיבי". צפו

ניב גלבוע וארז קומרובסקי. יורי סקוירסקי, רפי דלויה,
ניב גלבוע וארז קומרובסקי/יורי סקוירסקי, רפי דלויה

רק כמה ימים חלפו מאז השף ארז קומרובסקי תקף את העיתונאי ניב גלבוע, אחרי שצפה בביקורת מלפני כשנה וחצי שהוא העביר על "שווארמה וייסברג" שלו ב"הצינור".

קומרובסקי אמר על גלבוע, בין היתר, שהוא "איש קטן, חסר עמוד שדרה אנושי ורעבתן סנסציות זולות שמכור ללייקים". הוא תיאר את העיתונאי כמישהו "שהביא כל כך הרבה נזק לתעשיית האוכל שלנו, ופוגע שוב ושוב בטבחים ובמטה לחמם. הגיע הזמן שמישהו יגיד את האמת הפשוטה - האיש הזה חף מכל הבנה קולינרית ומכל אינטגריטי מקצועי".

אחרי שהרשת כולה ציפתה לתגובתו של גלבוע, זו הגיעה הערב (שני) ב"מדד גלבוע", תוכניתו ב- i24NEWS - וכמובן שהוא לא עצר בדבריו. "זה היה לפני שנה וחצי. פרסמתי בערוץ אחר, בתוכנית אחרת, ביקורת על השווארמה שלו - ואז המצלמה הנסתרת חשפה שהוא מכר שווארמה במחיר מופקע", אמר, וציין גם כי הוא הופתע מהפוסט של השף הנודע.

בנקודה זו, גלבוע הבהיר שהוא ממשיך לעמוד על שלו - ועל הביקורת שהעביר דאז: "בוקר טוב לך, מסתבר שהתעוררת שנה וחצי אחרי. אל תתקמצן, תן יותר בשר בשווארמה ואחזור אליך לביקורת חוזרת. אתה לא הראשון שקיבל ביקורת ותיקן את הדברים שלו".

לסיום, הוא חתם: "אני לא חבר שלך, גם לא של שפים אחרים. התפקיד שלי זה לדאוג לסועדים, שלא יעבדו עליהם. בשמחה אבוא לביקורת מתקנת, למרות כל המילים הקשות שכתבת עליי. תמיד אהיה אובייקטיבי ונטול פניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully