וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניב גלבוע חושף שהוא רוצה ילדים: "מרגיש שיש משהו שחסר לי"

20.10.2024 / 9:01

העיתונאי בן ה-55 משתף כי בניגוד לשנים קודמות, בהן התנגד בתוקף לילדים משלו, כעת הוא מרגיש שמשהו השתנה: "אני פתאום מרגיש שיש משהו שחסר לי, אבל אני גם יודע שבגילי אני כבר לא אעשה"

ניב גלבוע. אלירן אביטל,
ניב גלבוע/אלירן אביטל

מבקר המסעדות והעיתונאי ניב גלבוע התארח בפודקאסט של המגישה שלמור שטרוזמן (בית הפודיום) וחשף כי בניגוד לשנים עברו, בהן התנגד בתוקף לילדים משלו, כיום היה רוצה לאחוז בטייטל "אבא".

"היה לי בן זוג 17 שנה, נפרדנו לפני 10 שנים", שיתף גלבוע בן ה-55. "היינו ביחד מגיל 26 עד 43. לא רציתי ילדים כשהייתי אז. היום משהו קצת משתנה. אני פתאום מרגיש שיש משהו שחסר לי. שנים הייתי מאוד תקיף נגד. עכשיו אני מרגיש פתאום... אבל אני גם יודע שבגילי אני כבר לא אעשה". גלבוע הוסיף והסביר את הסיבה: "הילד שלי יהיה בן 20 ואני אהיה זקן בן 70 בבית אבות? זה לא יפה להגיד זקן בן 70, היום אמא שלי בת 82 ונראית צעירה כמוך".

כזכור, גלבוע יצא מהארון כבר בגיל 16 בפני הוריו, הסופרת והעורכת שולמית גלבוע והמרצה לפילוסופיה אליעזר גלבוע. במהלך ראיון בשנת 2022, שיתף: "אני משלם בכל שנה 1,500 דולר למרפאה בהודו ששומרת ביציות מוקפאות עם הזרע שלי, וכולם לוחצים עליי לעשות ילדים. שאהיה אב חד-הורי, העיקר שיהיה לי ילד. אני מבין את זה, ישראל היא מדינת הפרו ורבו וכולם אומרים שכשמגיע ילד נפתח לך משהו בלב, אבל אני עסוק. מה להיות אבא לבד עכשיו".

  • עוד באותו נושא:
  • ניב גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully