וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כואב הלב: חנן בן ארי נפרד

28.10.2024 / 12:22

הזמר האהוב עבר רק לאחרונה גירושים מאם שבעת ילדיו אחרי 16 שנים ביחד. כעת, הוא נאלץ לעבור פרידה כואבת נוספת

חנן בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
חנן בן ארי/צילום מסך, אינסטגרם

אחד מתוך חמשת לוחמי המילואים שנפלו בימים האחרונים בקרב שהתקיים בדרום לבנון הוא רב סמל מתקדם במיל', שאול מויאל ז"ל, שלחם בגדוד 8270 בחטיבת "אלון" והותיר אחריו 10 ילדים.

בחיים שמחוץ לשדה הקרב, מויאל ז"ל היה מורה אהוב, בין היתר גם של הזמר חנן בן ארי, שנפרד ממנו בסטורי שהעלה אמש (ראשון) בחשבון האינסטגרם שלו. "שמואל מויאל היה המורה שלי בתיכון", כתב בן ארי, שיתף תמונה של הרב המנוח עם משפחתו - והמשיך: "נפל בלבנון, השאיר 10 יתומים".

מי שעוד ספד לו הוא ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, שמויאל ז"ל היה המורה של בנו: "'הרב שאול', המורה למדעים של בני הקטן דוד, נפל בקרב בלבנון. תראו את הסרטון הזה, שמבטא אהבה עמוקה לתלמידים לצד הומור עצמי".

הסטורי של חנן בן ארי. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של חנן בן ארי/צילום מסך, אינסטגרם

"אנחנו צופים בזה, צוחקים ובוכים, צוחקים ובוכים. לפני חודש בערך, דוד חזר הביתה נסער: באמצע שיעור מדעים, הרב שאול מויאל המקסים קיבל צו 8 להתייצבות מיידית, אז הוא נאלץ לקטוע את השיעור באמצע", הוסיף. "בדיעבד, זה היה השיעור האחרון שהעביר הרב שאול בחייו. לפני מספר שעות, תלמידיו, שכל כך אהבו אותו, התבשרו שהוא נפל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

"שאול מויאל ז"ל, מראשוני המתיישבים באלוני שילה שליד קרני שומרון, נשוי לסמדר ואב ל-10. רק בשישי האחרון ביקרתי חברים עם משפחתי ביישוב הקטנטן והמיוחד הזה. הוא היה נראה די ריק מגברים, כי רובם במילואים. שאול התנדב למילואים והוא נפל בהגנה על תושבי הצפון. יהי זכרו של שאול מויאל ברוך ונצור לעולמי עד", חתם בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully