וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פלס חושפת פרטים חדשים: "הרצון להיפרד לא היה הדדי"

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 19:15

הזמרת והיוצרת קרן פלס החליטה לשתף את כולם ובפעם הראשונה, בפרטים חדשים על הפרידה שעברה - שלא מרצון. וואלה סלבס אש מאנשים קרים

קרן פלס נועם טור. אינסטגרם, צילום מסך
קרן פלס נועם טור/צילום מסך, אינסטגרם

הנוכחות של הזמרת קרן פלס ברשתות החברתיות התגברה מאוד בחודשים האחרונים, לא שיש לוואלה סלבס תלונות - ואפילו להפך. בסטורי שהעלתה פלס במהלך סוף השבוע האחרון לחשבון האינסטגרם שלה, שיתפה הזמרת על פרידה שעברה ממותג איתו עבדה במשך תקופה ארוכה, עד שהחליטו שהם מעוניינים בפנים חדשות.

"רואים את זה? זה נקרא מערכת יחסים טובה עם האקס", אמרה הכוכבת בזמן שהרכיבה את משקפי השמש מאותו המותג והמשיכה: "אתם יודעים שאופטיקנה, אין מה להגיד, הם זרקו אותי. הם פשוט... באמת, לא נפרדנו כי זה לא התאים לשני הצדדים".

"הייתי שמחה, אני באמת משקפופורית. הם רצו לגוון, הקשר היה להם כבר מונוגמי, לקחו את נועה קולר".

פלס הוסיפה ושיתפה גם על פרידות נוספות שעברה במהלך חייה, כשהאחרונה כזכור היא מאב ילדיה, נועם טור: "אבל אני תמיד בקשר טוב עם האקסים שלי, ולכן הם ממשיכים לחזר אחריי ואני אחריהם. אני לא רומזת לכם שאני רוצה לחזור להיות יחד, ממש לא".

הסטורי של קרן פלס/אינסטגרם

"חשוב נורא לשמור על קשר טוב. וככה ביחד, הולכים לעשות קניות לקבלת שבת. ביחד רואים את הדברים בעין דומה, זה מעולה, זה חברי, זה כלכלי, זה מייצר רצף רגשי בין העבר להווה אל תוך העתיד. אז שבת שלום, ותשמרו על קשר טוב עם כל המשקפיים שלכם. כי זה לא אתם וזה לא הם", חתמה.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully