וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי יותר מעשור ושני ילדים משותפים: קרן פלס ונועם טור נפרדו

13.12.2023 / 23:37

הזמרת קרן פלס חשפה שהיא ובעלה, הדוגמן נועם טור, החליטו לפרק את החבילה ולהפריד כוחות אחרי יותר מעשר שנים משותפות, אך עם המון אהבה הדדית. וואלה! סלבס בוכה בפיג'מה

תמיד קשה לראות את סופה של זוגיות יפה, בעיקר כזאת עם שני אנשים כל כך יפים כמו הזמרת קרן פלס והדוגמן, נועם טור. אך כמו רעם ביום בהיר, הזמרת העלתה היום (ד') פוסט שתפס רבים לא מוכנים : "זאת התמונה הראשונה שלנו יחד".

"עודד צילם אותה ב20 למאי 2011 בשעה 8:46 בבוקר, על רקע קשת של אופטימיות, כפי שהאמנו שצריך לחיות וכפי שאנחנו מאמינים גם עכשיו. החיים ואהבת החיים הביאו לעולמנו שני תינוקות, שגדלו להיות שני עולמות ומלואם ואת אחותם שאימצנו ואימצה אותנו בחזרה".

"מאז ולתמיד המשפחה שלנו שלמה. כל שבר או משבר רק קרבו אותנו יחד, להיות חברים יותר טובים, להבין את חוסנה של אהבת אמת ולהיות משפחה שתמיד ניצבת מול עינינו, לפני הכול, גם עכשיו כשדרכנו כזוג נפרדות. אנחנו, נועם ואני, נפרדים מהזוגיות הרומנטית אבל מתחברים בעוצמה מוגברת לקשר ההדוק בינינו ונשבעים שוב אמונים לנו כהורים, כחברים, כמשפחה וכבני אדם, בשותפות אמיתית ואיתנה. מחוייבים לברית החברות, ההורות ולשמירה הדדית על הפלא שיצרנו. בטוב או ברע, נמשיך לבחור תמיד בטוב".

כאמור, השניים יחד עוד משנת 2012 נולד בנם הראשון של השניים אחרי שהכירו בחופשת סקי קרירה באיטליה. שנתיים לאחר מכן הביאו לעולם גם את בתם השנייה ורק כמו חודשים לאחר מכן אירחו טור ופלס חיילת בודדה בשם נועה בל שגם עברה לגור בקרוואן בחצר הבית שלהם והצטרפה למשפחה.

וואלה! סלבס מתגברת על פרידות בעזרת אכילה רגשית ובינג' סרטי חג מולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully