וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק המשטרה נגד גיא פלג - ואיך עדן בן זקן קשורה לכל זה?

26.10.2024 / 19:51

לאחר שפרשן חדשות 12 קרא למפכ"ל "אידיוט שימושי", היה זה בעלה של הזמרת שתקף אותו: "חוץ מרוע, לא יוצא לו כלום מהפה". גם נטלי דדון הצטרפה לגינוי: "מביך שלא גינו ועצרו את הביזיון הזה"

עדן בן זקן וגיא פלג. ראובן קסטרו, שי פרנקו,
עדן בן זקן וגיא פלג/ראובן קסטרו, שי פרנקו

במהלך דיון שהתקיים אמש (שישי) בשידור חי ב"אולפן שישי", גיא פלג, פרשן חדשות 12, קרא למפכ"ל המשטרה דני לוי "אידיוט שימושי" - ועורר סערה גדולה.

פלג אמר את הדברים התייחסות לעימות בין המפכ"ל ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה, שפסלה את החלטתו להדיח את היועץ המשפטי של הממשלה. "איך אמר המפכ"ל באחת מזירות הפיגוע, 'נגזר עלינו'? אז אולי אנחנו צריכים להגיד, נגזר עלינו שזה המפכ"ל שלנו", אמר, בין היתר, במהלך השידור. "יש מונח שמרבים להשתמש בו בשנים האחרונות - אידיוט שימושי. אני לא יודע אם יש ערך כזה בוויקיפדיה, אבל אם יש ערך כזה - אני מציע לשים שם את התמונה של המפכ"ל, נראה לי שזה הציוות האידיאלי".

בתגובה לאמירתו של פלג, במשטרה תקפו אותו - ואמרו כי הוא "התבטא באופן בוטה ומכפיש, הגובל בלשון הרע". נוסף על כך, במשטרה אמרו כי "מצופה מגורמי הערוץ הממונים לפעול כנגד התנהגות חריגה שכזו הכוללת התבטאות אומללה וירודה כלפי משרת ציבור וסמל שלטון, הסוטה באופן גס מאתיקה עיתונאית וסטנדרט של שירות לציבור", ואף קראו "לפעול לאלתר כלפי התנהגות הכתב, לנקוט באמצעים משמעתיים כנגדו ולפרסם התנצלות".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שוקי ביטון נגד גיא פלג. צילום מסך מתוך אינסטגרם - gilmishali, צילום מסך
התגובה של ביטון נגד פלג/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - gilmishali
נטלי דדון נגד גיא פלג. צילום מסך מתוך אינסטגרם - gilmishali, צילום מסך
דדון לא עוצרת - גם נגד גיא פלג/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - gilmishali

בפוסט שפורסם הערב באינסטגרם שבו תומצתו הדברים, בין המגיבים הרבים ניתן היה למצוא את לא אחר מאשר שוקי ביטון, בעלה של הזמרת עדן בן זקן. ביטון לא חשש להביע את דעתו בנושא, ונראה שהוא נמצא לצד המשטרה בתקרית הזו. "ככה צריך לטפל באיש שחוץ מרועף לא יוצא לו כלום מהפה", כתב.

גם כוכבת הרשת נטלי דדון הגיב לפוסט, וכתבה: "טוב מאוד! זה מביך ברמות לגנות סאטירה על הרמטכ"ל (הכוונה לסרטון שערוץ 14 פרסם לפני מספר ימים, שבו הרמטכ"ל הרצי הלוי נראה מבוהל מלוגו של משיח שמודבק על מדי צה"ל, ע"א) ובאותה הנשימה, באותה תוכנית בדיוק, להתבטא כך ברצינות על עובד ציבור בכיר. עוד יותר מביך היה שהמנחה ראה לנכון לגבות אותו שזאת דעתו שמא זאת דעה לגיטימית, במקום לגנות ולעצור את הביזיון הזה. צביעות פסיכית, רואים להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully