וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליט "המירוץ למיליון" תוקף את ישראל: "עוד פשע מלחמה"

25.10.2024 / 9:00

אוריאל יקותיאל שיתף סרטון שבו נראה ילד עזתי נורה לכאורה בידי כוח צה"ל, ולא יכול היה לעצור את עצמו מלכתוב את דעתו עליו: "עוד יום שכולנו נעצום עיניים ונחשוב שהכל בסדר, עוד דור שלם של פלסטינים שבשבילם ישראל היא הרוצחת הגדולה"

אוריאל יקותיאל בהשקת "ליהיא ונעמה - מטראש לקלאס". אור גפן,
אוריאל יקותיאל בהשקת "ליהיא ונעמה - מטראש לקלאס"/אור גפן

אוריאל יקותיאל הוא רקדן, שחקן וגם כוכב "המירוץ למיליון", שהגיע אל המקום השני בעונה הרביעית יחד עם בן זוגו לתחרות, טום באום.

מאז הוא עשה לא מעט דברים בתחום הבידור, ואף צבר לעצמו עשרות אלפי עוקבים בחשבונותיו ברשתות החברתיות השונות, מספר מרשים למדי לכל הדעות, שלהם הוא כותב מפעם לפעם את דעותיו על נושאים שונים, בהם על המלחמה.

סטורי של אוריאל יקותיאל נגד צה"ל. צילום מסך מתוך אינסטגרם - urielyekutiel, צילום מסך
הסטורי של יקותיאל/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - urielyekutiel

בסטורי שפרסם אתמול (חמישי) בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 38 אלף עוקבים, יקותיאל שיתף סרטון של "הוושינגטון פוסט" שבו נראה כיצד ילד עזתי שנפצע לכאורה מירי צה"ל קורא לעזרה, וכשילד אחר מתקרב אליו כדי לסייע לו - הוא נורה כביכול על ידי הכוח. הסרטון עורר את זעמו של יוצא הריאליטי, שכתב דברים נוקבים מאוד: "עוד יום, עוד פשע מלחמה שנעשה בשם כולנו. עוד יום שכולנו נעצום עיניים ונחשוב שהכל בסדר".

הוא הוסיף: "עוד יום שאנחנו נרוץ לממ"ד וילד בן 11 בעזה יחטוף כדור מצלף, וצה"ל אפילו כבר לא ינסה להסביר את הסרטון הזה, כי למי אכפת? עוד יום, עוד אלפי פליטים, יתומים וילדים מתים. עוד יום, עוד דור שלם של פלסטינים שבשבילם ישראל היא הרוצחת הגדולה".

יקותיאל סיכם את הסטורי שלו בכך שכתב: "עוד יום, עוד מאות אלפי פלסטינים בלי קורת גג, גוססים ברחוב מקור ומרעב. עוד יום, עוד מלחמה שנישאר בה לנצח, עוד חיילים נשלחים אל מותם בשביל כלום ושום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully