וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הריאליטי נגד נטלי דדון: "שמישהו יתן אותה תמורת החטופים"

עודכן לאחרונה: 12.12.2023 / 10:14

בתחילת השבוע נטלי דדון השתתפה בצעדה נגד אנטישמיות בברלין ובחרה באאוטפיט שמשך תגובות רבות, אבל לתגובה של אוריאל יקותיאל היא לא ציפתה: "אני מקבלת 99 אחוז של אהבה, ודווקא האחוז הקטן הזה יגרום לי לעצור ולשאול את הבורא מאיפה הרוע". וואלה! סלבס מושכת אש

בתחילת השבוע נטלי דדון השתתפה בצעדה נגד אנטישמיות שהתקיימה בברלין, ומשכה תשומת לב בזכות האאוטפיט הלא שגרתי שלבשה. דדון בחרה במכנסיים לבנים ועליהם הלוגו של זק"א וכתם דם נשפך מאיזור המפשעה ומחוך תואם שנצבע באדום באיזור החזה.

מי שפחות התחבר ללוק ולמחווה היה יוצא הריאליטי אוריאל יקותיאל, שהשתתף בעבר במירוץ למיליון. בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, כתב יקותיאל לצד תמונתה של דדון "די נו, שמישהו יתן אותה כבר תמורת החטופים או סתם כמחווה של רצון טוב".

לוואלה! סלבס נודע שדדון פרצה בבכי כשנחשפה לכיתוב והיא מיהרה להגיב בפוסט משלה: "ואז נתקלתי בזה, צילום מסך מהסטורי של מישהו מ"התעשייה". אני מקבלת 99% של אור ואהבה ודווקא האחוז הקטן הזה יגרום לי לעצור ולשאול את הבורא מדוע? למה? מאיפה הרוע הזה? סופג בזיונו ידום וישתוק זה אחד המאתגרים שלי.

ושיהיה ברור לכולם, אם כבר העלת הצעה אני מוכנה להחלפה. אם בזכותי ינצלו 135 יהודים ושני בדואים, אני בפנים!"

אוריאל יקותיאל. אביב חופי
אש ותמרות עשן. אוריאל יקותיאל/אביב חופי

בסיום דבריה, בחרה דדון לפנות ליקותיאל: "אתה יודע מי אתה. אני בחרתי לא להוסיף את שמך, שנים שאתה באובססיה ואני סופגת. הגיע הזמן להניח לשנאה. גורלנו משותף, די. פשוט די".

מי שנחלצה לעזרתה של דדון היא ניקול ראידמן, שספגה בעבר הערות מעליבות מיקותיאל והחליטה להגיב לתקרית: "אם זה אותו אדם שאני חושבת, הגיע הזמן לעשות לזה סוף. הצוות המשפטי שלי לרשותך. אסור לך להתעלם מזה. זו אמירה נוראית, מאיימת ולא אנושית. זו אלימות לכל דבר".

וואלה! סלבס בחרה באאוטפיט מלחמה לא הולם והיא מסתובבת עם כרבולית בלי כלום מתחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully