וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "רוקדים עם כוכבים" נפצעה כשרקדה: "הראש התרסק" | צפו

24.10.2024 / 18:21

הרקדנית שניצחה בחודש שעבר בתוכנית הריאליטי, צילמה אתגר טיקטוק עם בן זוגה יוגב מלכה ("נינג'ה ישראל") - ונפלה על משטח אספלט קשיח. היא פונתה לבי"ח, שם תפרו לה את הראש: "כאבים איומים, זה יכול היה להסתיים גרוע יותר"

ג'וליה שחר מתרסקת על הראש בזמן שצילמה אתגר טיקטוק/צילום מסך מתוך אינסטגרם - julia_shachar

אנחנו לא יודעים איך אתם העברתם את ערב החג השני שלכם, אבל ג'וליה שחר, שרק לפני כחודש וחצי ניצחה ב"רוקדים עם כוכבים" לצד השחקן דור הררי, עשתה זאת כשהיא חבולה, לאחר שנפצעה בזמן שצילמה אתגר טיקטוק.

האירוע המכאיב התרחש אתמול (רביעי), כמה שעות לפני כניסת החג, כאשר הרקדנית ובן זוגה, כוכב "נינג'ה ישראל" יוגב מלכה (איתו התארסה בחודש שעבר), צילמו את האתגר על משטח אספלט. בשלב מסוים של הריקוד, יוגב הרים את ג'וליה, השניים ניסו לתפוס אחד את היד של השנייה, אבל ללא הצלחה - והיא נפלה על המשטח הקשיח, וקיבלה מכה בראש.

לאחר האירוע, אחרי שהתפנתה לבית החולים איכילוב בתל אביב כדי לקבל טיפול רפואי, ג'וליה פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 117 אלף עוקבים, סרטון שלה מהמקום, שעליו כתבה: "פתחתי את הראש, כאבים שאני לא יכולה להסביר לכם".

סטורי של ג'וליה שחר, לאחר שנפצעה בראשה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - julia_shachar, צילום מסך
רק בריאות. הסטורי של ג'וליה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - julia_shachar

בסטורי נוסף, שבו נראית תאונת הריקוד המכאיבה, היא כתבה ש"הכל התחיל באתגר טיקטוק דבילי שלא צלח - וריסקתי את הראש על האספלט". סטורי נוסף שלה כלל תיעוד שלה יושבת על מיטת הטיפול כשמלכה מולה, מנסה להרגיע אותה בזמן שהיא בוכה מכאב. "כאבים איומים, פחד מהתפרים בראש ומתה מפחד שלא יגלחו לי את השיער בשביל התפרים", כתבה. "מזל שיוגב תיעד כדי שאחרים יוכלו ללמוד מהטמטום שלנו".

אך אל דאגה, כמה שעות לאחר מכן, ג'וליה פרסמה סטורי נוסף, שבו סיכמה את האירוע המלחיץ: "אל תעשו שטויות בטיקטוק! ואם אתם עושים משהו שעלול להיות אפילו רק קצת מסוכן - תעשו את זה על מזרן או אולי עדיף בכלל שלא. תודה לאל שזה נגמר רק בתפרים בראש, הרבה כאבים והרבה משככי כאבים. זה יכול היה להסתיים גרוע יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully