וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טיול ארוך עד השמיים": כך העביר גלעד שלמור את החג עם בתו

24.10.2024 / 16:43

גלעד שלמור ובתו אילן (4.5) מנישואיו לאדוה דדון, העבירו את החג בטיול במדבר, וקינחו בלינה משותפת באוהל. שלמור, שעדיין מחלים משבר בזרת, סיכם את החוויה במילותיה של בתו: "אבא, כואבת לי הרגל, אני רעבה ויש לי פיפי. בוא נחזור לאוהל"

גלעד שלמור ובתו אילן. אינסטגרם, צילום מסך
גלעד ואילן מטיילים במצפה רמון/צילום מסך, אינסטגרם

עיתונאי חברת החדשות גלעד שלמור, שעדיין מחלים משבר בזרת שנגרם בעקבות קפיצה לא מוצלחת על טרמפולינה, נסע אתמול (רביעי) עם אילן (4.5), הבת המשותפת שלו ושל גרושתו אדוה דדון, לטיול של אב ובת באזור מצפה רמון. את הלילה העבירו השניים יחדיו באוהל.

הבוקר סיכם את החוויה במילים של בתו: "אבא, בוא נעשה טיול ארוך עד השמיים... אחרי רבע שעה: אבא, כואבת לי הרגל ואני רעבה ויש לי פיפי, בוא נחזור לאוהל".

גלעד שלמור ובתו אילן. אינסטגרם, צילום מסך
גלעד שלמור ובתו אילן/צילום מסך, אינסטגרם

בשבת הקרובה ישודר סרטו של שלמור בו הוא מתפקד לראשונה כבמאי, "משטרה, סרט מלחמה". הסרט, שישודר בקשת 12, מספר את סיפורם של שישה שוטרים שיצאו להילחם ב-7 באוקטובר דרך יותר ממאה מצלמות גוף וראש של משטרת ישראל.

בחודש שעבר ערך שלמור הקרנת בכורה לסרט, אליה הוזמנו בין היתר חברים וקולגות מחברת החדשות. בין הנוכחים הייתה דדון, לה הודה שלמור על הבמה: "תודה לאדוה דדון, אם ביתי, חברתי לחיים, על העידוד והגיבוי הבלתי פוסק לאורך הכנת הסרט - ובכלל".

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גלעד שלמור, אדוה דדון ואילן. עידו נחניאלי,
שלמור, דדון ובתם המשותפת אילן בהקרנת הסרט/עידו נחניאלי

ביום שלישי האחרון, כשהוא מתרגש ומצפה לשידור הסרט, שיתף שלמור בחוויה שלו מאותה הקרנה: "נכנסתי קצת אחרי שכל הצופים תפסו את מקומותיהם והמתינו לתחילת הסרט. היה שקט, יחסית, למעט קולות שיח חרישיים שאופייניים לאולמות קולנוע ומה שהרגיש כמו רעש איום של דפיקות שנשמע מכיוון בית החזה שלי. אחרי כמה רגעים הבנתי שזה הלב שלי שדופק כמו מתופף רוק כבד בקונצרט של מוזיקה קלאסית".

שלמור הציג עצמו כ"אלוף אולימפי בהנמכת ציפיות" והודה כי לא העריך כמה עוצמתית תהיה החוויה לצפות בסרט שיצר וביים על המסך הגדול לצד 350 אנשים שהגיעו להקרנת הבכורה. "לכל אורך הדרך הייתי מחובר לדמויות ולסיפורים שבסרט. אהבתי מאוד את הפרויקט, אבל הייתה זו דווקא הצפייה בסרט עם עוד אנשים שגרמה לי להתאהב בו שוב. דמעות ההתרגשות, השתנקות הבהלה ואנחות הרווחה שנשמעו באולם היו לאינדיקציה ברורה לרף הרגש של הצופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully