וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנתיים וחצי לאחר שהתגרשו: האיחוד של גלעד שלמור ואדוה דדון

27.9.2024 / 15:06

גלעד שלמור השיק הבוקר את סרטו החדש "משטרה, סרט מלחמה", שישודר בקשת 12. בין הנוכחים הייתה אשתו לשעבר, אדוה דדון, שהגיעה למקום יחד עם בתם המשותפת, אילן. "תודה לאם ביתי, חברתי לחיים, על העידוד והגיבוי הבלתי פוסק", הודה לה שלמור על הבמה

גלעד שלמור, אדוה דדון ואילן. עידו נחניאלי,
גלעד שלמור, אדוה דדון ואילן/עידו נחניאלי

הבוקר (שישי) התקיימה הקרנת בכורה בסנימטק בתל אביב לסרטו החדש של העיתונאי והבמאי גלעד שלמור, "משטרה, סרט מלחמה", שישודר בחודש הבא בקשת 12.

בין הנוכחים הייתה אשתו לשעבר של שלמור, אדוה דדון, שהגיעה למקום כשהיא מלווה בבתם המשותפת, אילן. שלמור הודה לה על הבמה: "תודה לאדוה דדון, אם ביתי, חברתי לחיים, על העידוד והגיבוי הבלתי פוסק לאורך הכנת הסרט - ובכלל".

חברים וקולגות רבים מחברת החדשות הגיעו להרים לשלמור, ביניהם: ברהנו טגניה, לי נעים, יואב אבן, לי אברמוביץ, יונתן ריגר ובן מיטלמן.

גלעד שלמור ואדוה דדון. עידו נחניאלי,
גלעד שלמור ואדוה דדון/עידו נחניאלי
יואב אבן, ברהנו טגניה, גלעד שלמור. עידו נחניאלי,
יואב אבן, ברהנו טגניה, גלעד שלמור/עידו נחניאלי

סרטו של שלמור עוקב אחר קורותיהם של שישה שוטרים, כפי שנקלטו בעדשת המצלמות שנשאו על גופם בבוקר ה-7 באוקטובר.

"הסרט שמיד תראו עוסק באינסטינקט, חייתי אפילו", שיתף שלמור. "השוטרים שפגשתי במהלך עשיית הסרט יצאו החוצה בבוקר 7 באוקטובר, לתוך תוהו ובוהו מוחלט, כדי לנסות להילחם במחבלים. ברשת הקשר המולה, אין פיקוד מסודר, והם יוצאים לג'ונגל אנרכי של דיס אינפורמציה, אלימות והרג, ומשתמשים בעיניים ובאוזניים כדי למצוא את מוקדי הלחימה".

גלעד שלמור ובתו אילן. עידו נחניאלי,
גלעד שלמור ובתו אילן/עידו נחניאלי

שלמור הוסיף וסיפר: "במהלך הצילומים ניסינו להבין מה גורם לאדם להשאיר את משפחתו מאחור, לקחת אקדח קטן ובקבוק מים ולצאת להילחם. לאף אחד מהמרואיינים לא הייתה איזו תשובה גדולה על שליחות או מימוש עצמי. זה היה פשוט מה שהם הרגישו שהם חייבים לעשות. אינסטינקט חייתי, שבניגוד לרוע המוחלט של חמאס, שהשתמשו באותו חייתיות כדי לזרוע הרס וחורבן, נרתם במקרה הזה על ידי כוכבי הסרט לעשייה של טוב והצלת חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully