וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותה של דניאל גרינברג מתגרשת, אז מה הקשר של אייל גולן?

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 14:43

משפחת גרינברג ממשיכה לככב בכותרות - והפעם אחותה של דניאל, קארין גרינברג, מתגרשת מבעלה. מה הסיבה לפירוק החבילה שהיא נתנה לוואלה סלבס?

קארין גרינברג עם אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
קארין גרינברג עם אייל גולן/צילום מסך, אינסטגרם

אחותה של קארין גרינברג, המשפיענית דניאל גרינברג, מככבת לאחרונה לא מעט בכותרות, אם זה בעקבות הפרידה המלוכלכת שלה מהגרוש ואב ילדיה, הזמר אייל גולן, או אם זה שער הפלייבוי של בן הזוג החדש שמבוגר ממנה ב-28 שנים, איש העסקים הצרפתי-יהודי ריצ'רד אורלינסקי.

עכשיו נראה שהגיע תורה של קארין, אחרי שהודיעה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה על כך שהיא ובעלה ניר, שכזכור עובד יחד עם גולן בעסק מכוני הכושר החדש שלו, החליטו לפרק את החבילה ולהתגרש: "את חושבת שיש סיכוי שתחזרו?", שאלה אותה עוקבת סקרנית.

"אני חושבת שאני משליכה על הקדוש ברוך הוא הכל... הוא יודע מה טוב בשבילי, השיבה לה, "ושמעי היו זוגות שהתגרשו וחזרו... אני לא שוללת", שלחה קארין עקיצה לאחותה עם סמיילי קורץ, "אבל כרגע זה המצב... אם עוד כמה שנים ניפגש שוב אז מהמם לנו".

הסטורי של קארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

"מה שבטוח שהדבר היחיד שבטוח בחיים זה המוות, כל השאר רק אפשרי שיקרה", סיכמה את התגובה שהעלתה לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה עם משפט חוכמה.

אחרי שענתה למספר שאלות נוספות על הגירושין והודתה שהזוג הפרוד עדיין גר יחד, הודתה קארין לעוקבותיה: "אני חייבת לציין שיש לי הקלה בלב ששיתפתי אתכן... כי אנשים כבר שמעו מבחוץ ושאלו בלי סוף, ומצאתי את עצמי עונה כבר לאחד אחד וזה מתיש".

לאחר מכן הוסיפה: "אני אתן בשבילו (ניר) את החיים שלי וגם הוא בשבילי... אנחנו נפרדים כי אנחנו לא אותם אנשים שהיינו כשהתחתנו... כמו שאמרתי החיים דינאמיים, אנחנו משתנים במהלך השנים והחלטנו שאנחנו מעדיפים להישאר חברים טובים ולהיות בשביל הילדים שלנו הכי מאושרים שיש, וכרגע מעדיפים לשחרר בהבנה, בכבוד ובאהבה גדולה!".

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
הסטורי של קארין גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של קארין גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

בתגובה לידיעה, מסרה קארין גרינברג לוואלה סלבס: "אנחנו פשוט הגענו למיצוי במערכת יחסים", הודתה, "ישבנו לשיחה יפה, החלטנו שנסיים את זה כחברים ובאמת הוא עדיין גר איתי בבית, ואנחנו באמת נשארנו חברים טובים".

"הכל מתנהל בהסכמה, באהבה, בכבוד. קודם כל הילדים הם מה שאנחנו רואים לנגד עינינו כרגע ולא שום דבר אחר, בלי מלחמות, בלי כלום. פשוט בהבנה, באהבה ובחברות, זהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully