וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג טענה שהיא לא גולדיגרית, אבל ת.ז שלה מעידה אחרת

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 13:33

המשפיענית סיפרה שמכנים אותה "גולדירגרית" (רודפת בצע), ודאגה גם לשים את המבקרים במקומם. אך מה היה לה להגיד בתעודת הזהות ל"אח הגדול"?: "שכר מינימום זה לא כל כך מסתדר"

הסטורי של דניאל גרינברג על שמועות ה"גולדירית"/אינסטגרם

את חיי האהבה של המשפיענית דניאל גרינברג (30) אנחנו מכירים מקרוב, בעיקר כי היא לא מפסיקה לשתף, להעלות ולענות לכל האשמה שמופנית כלפיה בסטוריז שמתמלאים באווירת פאסיב אגרסיב שלפעמים מזכירים קצת צפייה בסטורי של כוכב הרשת אורן להב.

כידוע, גרינברג התחילה לאחרונה לצאת עם גבר אמיד מאוד, איש עסקים יהודי-צרפתי בשם ריצ'רד אורלינסקי (58), שאת פער הגילאים שיש ביניהם, העומד על כמעט 30 שנה, קשה לפספס. מערכת היחסים הזאת הגיעה לא הרבה אחרי הפרידה מהגרוש שלה ואב ילדיה, הזמר אייל גולן.

כזכור, אתמול (ב') נשאלה גרינברג על הבחירות שלה בעולם הרומנטי, או במילותיה של העוקבת החטטנית: "מה הקטע עם גברים מבוגרים? לא נראה לי שזה כסף, אז באמת, מה מעניין בגבר שגדול ממך ב-20 שנה?". בתגובה ענתה המשפיענית שהיא יודעת על כך שנזרקות עליה מילים כמו "גולדיגרית", אך ביטלה את ההאשמות כלפיה.

תעודת הזהות של דניאל גרינברג ב"אח הגדול" 2018/רשת 13

השיח סביב גרינברג גרם לוואלה סלבס לתהות, האם גם דניאל של שנת 2018 הייתה מסכימה איתה? מזל שלוואלה סלבס יש זיכרון של פיל וגישה לתעודת הזהות מעונת ה"האח הגדול" בה פרצה המשפיענית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully