וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל גרינברג על הקשר עם בן זוגה: "יש דיבור שאני גולדיגרית"

22.10.2024 / 8:20

דניאל גרינברג, גרושתו של אייל גולן, מגיבה על פערי הגילאים עם הגברים עמם היא נוטה לנהל מערכות יחסים: "אני יודעת שיש רעש ודיבור 'גולדיגרית' ו'כסף' ו'בשביל הכסף'. אני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי, או יעשה לי, או ייקח אותי"

דניאל גרינברג. אינסטגרם, צילום מסך
דניאל גרינברג/צילום מסך, אינסטגרם

דניאל גרינברג (30) גרושתו ואם שניים מילדיו של הזמר אייל גולן (53), נמצאת בחודשים האחרונים בזוגיות עם ריצ'רד אורלינסקי (58) איש עסקים צרפתי - יהודי. אמש (שני) היא השיבה על שאלות גולשים, כאשר בין היתר נשאלה על פער הגילאים בינה לבין בני הזוג עימם היא נוטה לנהל מערכות יחסים: "מה הקטע עם גברים מבוגרים, מה מעניין בגבר שגדול ממך בעשרים שנה?".

"אני יודעת שיש רעש ודיבור ופה ושם, וגולדיגרית וכסף ובשביל הכסף", השיבה גרינברג. "אז רק סביב הדבר הזה אני חייבת להגיד משהו. אני עובדת באמת כל כך קשה ומרוויחה כל כך יפה ברוך השם, אני לא במקום שאני צריכה גבר שיקנה לי, או יעשה לי, או ייקח אותי. אני עונה היום על כל הרצונות שלי בעצמי לעצמי, ובזכות עצמי. לגבי גבר שמבוגר, כשאני מכירה מישהו אני לא עושה תחקיר בן כמה אתה, מו מי. אני קודם כל נקשרת לבן אדם, רואה אם זה בן אדם שיכולה לראות איתו עתיד קדימה. אני מדברת על המקום של הבגרות, הבשלות, ההכלה ובן אדם שעבר וראה. אין פה שום קשר לגיל כי באותה מידה גם יכול להיות גבר צעיר שיענה על זה".

גרינברג הוסיפה והתייחסה לסוגיית ה"קשר בשלט רחוק" עם אורלינסקי: "אם הקשר חזק, אמיתי ויציב אז אין סיבה שזה לא יצליח כל עוד שני הצדדים מסכימים על צורת החיים הזאת וזה נוח ומקובל. לפעמים כשיש את המרחק הזה יש לך גם זמן לעצמך, גם זמן לעבודה, גם לילדים וגם את אופציית הבחירה לזמן עם הבן זוג. כל עוד זה הדדי ונוח אני חושבת שזה וואו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully