וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל אלי נגד שלטי החוצות על ראש הממשלה: "מסיתים הזויים"

15.10.2024 / 15:03

כוכבת הרשת נחשפה למעשיו של המרגל האיראני, ותקפה את שלטי החוצות שמתנוססים נגד ראש הממשלה: "לא יכולה לסבול את שלטי ההסתה נגד ביבי"

ליאל אלי. ניר פקין
ליאל אלי/ניר פקין

את ליאל אלי אתם כנראה מכירים מהאינסטגרם או מהטיקטוק, ולאחרונה היא גם התחילה להנחות פודקאסט ופינה ברשתות החברתיות של חברת החדשות. עם כניסתה לזירה החדשה של האקטואליה ובניגוד לפרסונה הקודמת שלה, התחילה אלי להציג גם את דעותיה הפוליטיות בצורה ברורה יותר.

בסטורי שהעלתה היום (שלישי) לחשבון האינסטגרם שלה, היא שיתפה את הפרטים על המשימות שביצעו בני הזוג מרמת גן שריגלו עבור איראן - ותקפה: "האיראנים שלחו את זוג המרגלים לרסס 'ביבי היטלר', זה למה אני לא יכולה לסבול את השלטים האלה באיילון של 'אתה הראש, אתה אשם', שממומנים במאות אלפי שקלים".

הסטורי של ליאל אלי/אינסטגרם

"כאילו, תבינו, מי שעומד מאחורי קמפיין ההסתה הזה של ביבי יכול להשקיע את הכסף במשפחות החטופים, עמותות, דברים כאלה ואחרים - הם נטו קמפיין הסתה", אמרה, "אני משוכנעת שמי שעומד מאחורי הקמפיין הסתה נגד ביבי זה האיראנים, לא יעזור, והסטורי שהראיתי לכם קודם בכתבה זה רק מוכיח! יאו, איזה טמטום, איזה טמטום".

מיד לאחר מכן העלתה אלי סרטון נוסף שבו עצרה את השיחה מללכת לכל כיוון אחר, והדגישה: "באמת אני פה להזכיר להם שהאויבים רוצים שיהיה פה בלגן, הם רוצים שיהיה פה כאוס ושנאת אחים. אסור! אסור!".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאל אלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully