וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל אלי תוקפת את הזוגיות של הדוגמנית: "הבדל של 20 שנה"

6.10.2024 / 7:56

ליאל אלי תוקפת את הזוגיות של הדוגמנית הבינלאומית דורית רבליס והצלם דודי חסון: "הבדל של 20 שנה, אני חייבת שמישהו יספר לי על מה הם מדברים"

ליאל אלי מתחתנת בשמלת כלה של טל מדינה. חיים אפריאט,
ליאל אלי/חיים אפריאט

המשפיענית ויוצרת התוכן ליאל אלי (27) נחשפה בסוף השבוע האחרון, באיחור של חודשיים, לזוגיות בין הדוגמנית דורית ריבליס (22) וצלם האופנה דודי חסון (42), בעקבות תמונות של השניים שצולמו במהלך חופשה בחג.

אלי, שנישאה בחודש יוני האחרון לבן זוגה שי עמר (28), לא חסכה בביקורת קשה כלפי בני הזוג, שפער הגילאים ביניהם עומד על שני עשורים. "תגידו, אנחנו הכרנו את הזוגיות הזאת?", שאלה אלי בסרטון שפרסמה באינסטגרם. "אני לא הכרתי אותה. מה, זה הבדל של עשרים שנה. עכשיו, עזבו את הפן הביקורתי של יואו, הוא יכול להיות אבא שלה. עזבו, אנשים נמשכים, מה נעשה. אבל פיזית על מה אתם מדברים? אני חייבת שמישהו יספר לי על מה הם מדברים, הבדל של עשרים שנה, אף פעם לא הבנתי את זה".

דורית ריבליס ודודי חסון. אינסטגרם, צילום מסך
דורית ריבליס ודודי חסון/צילום מסך, אינסטגרם
נסרין קדרי רום שמיר. אינסטגרם, צילום מסך
נסרין קדרי ורום שמיר/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, זוהי אינה הפעם הראשונה בה אלי מעבירה ביקורת על מערכות יחסים זוגיות של קולגות לביצה. בפברואר השנה התחוללה סערה לאחר שאלי כינתה את הזוגיות של הזמרת נסרין קדרי ובעלה רום שמיר "רעילה" בעקבות צפיה בסדרה בכיכובם, והוסיפה: "אימא'לה הוא מזכיר לי מערכת יחסים רעילה שהייתה לי בעבר, ועושה לי ווייבים רעים". לאחר מכן טענה כי שמיר "שותה" את האנרגיה של קדרי עם קשית. "היא פורקת והוא צוחק לה בפנים. צריך להקרין בבית ספר ולכתוב איך גבר לא צריך להתנהג".

כעבור מספר שעות, הגיבה לה קדרי: "אני חושבת על כל הנשים שמקבלות הערות על הזוגיות שלהן מנשים אחרות וחייב להגיד לכן משהו - כל מי ששופטת את הזוגיות שלך באוזניים של אחרים היא במילה אחת: רעה. כי צריך להיות בן אדם ממש אכזרי כדי לעשות דבר כזה". קדרי הוסיפה: "אם היא חושבת שאת נמצאת במערכת יחסים רעילה, אם זה באמת גורם לה צער, ואם באמת אכפת לה ממך - היא תדבר איתך בארבע עיניים, ברגישות, באנושיות. כי לפרסם את דעתה ברבים זה הכי רעיל שיש. מאחלת לכן שתמיד תדעו להקשיב לעצמכן ולא לרעל".

הזמרת מאיה בוסקילה יצאה באותם ימים להגנתה של נסרין והעלתה סטורי בו עקצה את אלי: "זאת אני אחרי שלושה ימים במיטה עם וירוס של החיים. אבל זה עדיף על וירוס קנאה ולשון הרע, לא?", והוסיפה: "לפחות עכשיו אני יודעת מי את".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully