וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העוזרת לשעבר של קניה ווסט חושפת: "הכריז מלחמה על היהודים"

15.10.2024 / 11:01

מי שהייתה בעבר העוזרת של הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת, וכיום תובעת אותו בגין הטרדה מינית, עדכנה את כתב התביעה שלה נגדו - והוסיפה טענות על התנהגות אנטישמית וגזענית

לורן פיסקיוטה / קניה ווסט. Arnold Jerocki/Getty Images / אינסטגרם laurenpisciotta, עיבוד תמונה
לורן פיסקיוטה / קניה ווסט/עיבוד תמונה, Arnold Jerocki/Getty Images / אינסטגרם laurenpisciotta

הראפר ומעצב האופנה השנוי במחלוקת קניה ווסט הואשם בחודש יוני האחרון בהטרדה מינית על ידי מי שהייתה בעבר העוזרת האישית שלו, לורן פיסקיוטה. לאחרונה, בעקבות ההתפתחויות בפרשתו של שון קומבוס (דידי), היא עדכנה את התביעה שלה עם פרטים חדשים.

נוסף על העדויות שסיפקה העוזרת לשעבר על דידי ועל המסיבות המגעילות שלו, פיסקיוטה סיפרה גם פרטים חדשים על התנהגות האנטישמית והגזענית שחוותה ממעצב האופנה השנוי במחלוקת בשנים 2022-2021, שבהן עבדה עבורו.

הצד שהציבור הכיר עד היום כלל רק את הציוץ המזעזע שפרסם ווסט ב-8 באוקטובר 2022: "אני קצת מנומנם הערב, אבל כשאתעורר אכנס ל-DEFCON נגד יהודים". מי שלא הופתעו בזמנו היו הסביבה והעובדים שלו, שכבר הכירו את ההתבטאויות הקשות והגזעניות.

על פי כתב האישום המעודכן של העוזרת לשעבר, מתברר שמה שקדם לאותו ציוץ היה כשהראפר ביקש ממנה להזמין את "סוויטת המלון הכי גדולה בלוס אנג'לס" עבורו, אך בגלל חוסר הזמינות בחדר מהסוג שביקש, נאלצה לפנות ליועץ נדל"ן יהודי שהכירה, שמשך בכמה חוטים והצליח למצוא מלון הוליוודי שיספק את מה שהמוזיקאי ביקש.

לורן פיסיוטה, לשעבר עוזרת אישית של קניה ווסט. אינסטגרם, צילום מסך
לורן פיסיוטה, לשעבר עוזרת אישית של קניה ווסט/צילום מסך, אינסטגרם

למרות כל המאמצים, הראפר לא היה מרוצה מהמקום ולא הרבה אחרי שנכנס לחדר - יצא ממנו בדרמטיות והתקשר כדי לנזוף בפיסקיוטה שהחדר שהזמינה הוא "זבל" והאשים את הכל בעובדה שיועץ הנדל"ן שעזר לה היה יהודי: "כמובן שאיש הנדל"ן השיג לו חדר עם קירות בצבע כחול בהיר - בגלל שזה משהו שיהודי היה עושה".

העוזרת לשעבר סיפרה שכמה דקות לאחר מכן ווסט חייג אליה פעם נוספת והתחיל במונולוג אנטישמי. על פי הגרסה שלה, נראה שהנושא לא הניח לו, כי כמה שעות לאחר מכן הוא צייץ את הציוץ הידוע לשמצה ואז עוד הכריח את פיסקיוטה להקריא לו את הדברים האנטישמיים כיוון שזה ריגש אותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי
הראפר קניה ווסט, מרץ 2024. צילום: Scott Dudelson/Getty Images, עיבוד תמונה
הראפר קניה ווסט, מרץ 2024/עיבוד תמונה, צילום: Scott Dudelson/Getty Images

אם זה לא היה לכם מספיק גרוע, על פי העדויות של העוזרת לשעבר, אחרי שחברת "גאפ" החליטו לנתק את הקשרים עם ווסט, מה שאילץ אותו להעביר את משרדי החברה שלו לבניין אחר, הראפר קרא לעובדים שלו ו"נאם נאום ארוך שטוף אנטישמיות, גזענות ודברי שנאה. הוא התנשם בכבדות והביע את אהבתו והערצתו לאדולף היטלר 'הגאון'".

"הוא המשיך ואמר שהנאצים והשואה מרתקים אותו, כמו גם השנאה ליהודים ספציפיים כמו היהודים ששולטים כרגע בתעשיית המוזיקה, בין היתר".

את הנאום הוא סיים עם הכרזה שהוא "במלחמה עם היהודים" ולאחר מכן גם דרש ממעצב גרפי שרק הגיע לחברה לעצב עבורו צלב קרס. אחרי שהעובד סירב, מעצב האופנה נזף בו, אמר לו שזה היה מבחן ושאל אם הוא יהודי. ווסט איים לפטר את המעצב הגרפי עד שנכנע וצייר את צלב הקרס בזמן שווסט עמד, צפה בו ואז אילץ אותו גם לעצב לוגו חדש לחברה "בהשראת היטלר וצלב הקרס", על פי התביעה.

הראפר קניה ווסט, אוקטובר 2018. צילום: Oliver Contreras - Pool/Getty Images, עיבוד תמונה
הראפר קניה ווסט, אוקטובר 2018/עיבוד תמונה, צילום: Oliver Contreras - Pool/Getty Images

דברים נוספים שסיפרה פיסקיוטה כללו מנהג מטריד של הראפר, לצעוק קריאות תמיכה בהיטלר ולהדגים ברחבי המשרד הצדעות נאציות, וגם: "הוא נהג להגיד שהוא היטלר והעובדים הם הצבא שלו".

נכון לרגע זה, ווסט לא הגיב על הטענות החדשות ולא הגיש כתב הגנה, אך על התביעה המקורית שהוגשה כאמור בחודש יוני האחרון, טען עורך דינו שהיא "חסרת בסיס", והאשים את העוזרת לשעבר בכך שהיא מנסה לסחוט את ווסט.

  • עוד באותו נושא:
  • קניה ווסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully