וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן נגד זוג המרגלים מרמת גן: "לשלול להם אזרחות"

14.10.2024 / 13:02

היה קשה שלא להיות בהלם מהידיעה על כך שהאיראנים הצליחו לגייס לכוחותיהם זוג מישראל, שהפעילו תשתית טרור. מי שלא הייתה יכולה לעבור על כך בשתיקה היא אשת העסקים, שתקפה: "לשלוח אותם לאיראן"

ניקול ראידמן. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

חשיפת של שב"כ על שני תושבי רמת גן החשודים בתכנון פיגוע שעתיד היה להתבצע בישראל בשמה של איראן, הצליחה לזעזע ישראלים רבים ברשתות החברתיות השונות.

מי שהעלתה הצעה לטיפול בנאשמים היא אשת העסקים ניקול ראידמן, שהעלתה סטורי זועם לחשבון האינסטגרם שלה. "אם זה נכון, לשלוח אותם לאיראן ולשלול אזרחות! טרוריסטים בוגדים! יותר גרוע ממחבלים", הטיחה את כעסה.

הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, על פי פרטי החקירה, מתברר שישראלי בשם ולדיסלב ויקטורסון היה בקשר ברשתות החברתיות עם גורם בשם "Mari Hossi". בהנחייתו של הגורם, החל ויקטורסון לבצע משימות שונות - כמו ריסוס כתובות גרפיטי, תליית פוסטרים, החבאת כספים ושריפת רכבים באזור פארק הירקון בתל אביב.

עבור חלק מהמשימות שתועדו, קיבל ויקטורסון יותר מ-5,000 דולרים. על פי ממצאי החקירה, ויקטורסון אף הסכים לביצוע משימה של חיסול אישיות בישראל ולהשליך רימון לעבר בית. הוא פעל להשגת אמצעי לחימה, בהם רובה צלפים, אקדחים ורימוני רסס, אך נתפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully