וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילואימניק יוצא נגד אביב גפן: "איזו מדינה גנבתי?"

9.10.2024 / 14:41

אחרי ששירת מספר חודשים בעזה וכעת נמצא בגבול לבנון, לידור אלימלך, המשרת בגדוד מילואים 9215, משיב למוזיקאי, ששר "גנבו את המדינה" בטקס הזיכרון ל-7 באוקטובר. "היו לילות שלא היה לי איפה לישון גם כשהיה גשום, כל העסק שלי הלך לפח"

אביב גפן הטקס הזיכרון הלאומי של ה-7.10/מערכת וואלה

אביב גפן עורר שלשום (שני) סערה גדולה כשהופיע בטקס הזיכרון הלאומי של משפחות נרצחי, חטופי ופצועי 7 באוקטובר, כשביצע באירוע את שירו החדש "ארץ הפוכה". הסערה התחוללה לא בגלל שהוא בחר לבצע שיר שרבים אינם מכירים, אלא בגלל חלק מהטקסט שלו, שכלל שורות כגון "יש עוד דמעה בקצה העין שלא ניגבת מעולם, זה יקרה באיזה בוקר, מתי שלא תהיה מוכן/ לא יגנבו לנו את הדגל אבל גנבו את המדינה, זה לא יכול להיות אחרת בארץ הפוכה".

בעקבות הדברים, הוא הותקף בשידור חי בחדשות 12 על ידי עמית סגל, ובהמשך גם על ידי השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. מי עוד שיצא נגד דבריו של המוזיקאי הוא לידור אלימלך, מילואימניק מתל אביב המשרת בגדוד מילואים 9215, שמאז 7 באוקטובר 2023 שירת חודשי מילואים רבים בעזה, בעוטף - וכעת, הוא מצא את עצמו בגבול לבנון, אחרי שקיבל לאחורנה צו 8 נוסף.

אביב גפן. ערוץ 12, צילום מסך
גפן במהלך הטקס, שלשום/צילום מסך, ערוץ 12

"איזו מדינה גנבתי, מר אביב גפן? אני פותח את החודש השביעי השנה של המילואים. הפסדתי את כל הקיץ בתל אביב כי תרמתי אותו למדינה - אז איזו מדינה גנבתי?", כתב אלימלך. "ב-7 באוקטובר 2023 הוקפצתי ברגע לארבעה חודשים קשים מאוד ומסכני חיים. היו לילות שלא היה לי איפה לישון גם כשהיה גשום. כיסיתי את הראש עם שק השינה שלי בגלל הטיפות - אז איזו מדינה גנבתי?".

הוא המשיך: "רגע לפני ראש השנה הוקפצתי שוב בצו 8. אין לך מושג כמה חיכיתי לחג הזה ובכלל לתקופת החגים, בייחוד ליום כיפור, שאותו כנראה אעביר שוב בחמ"ל של הגדוד כדי שאתה תוכל ליהנות מהשקט והרוגע של החג הזה. אגב, איפה שאני נמצא כעת כמעט ואין אזעקות, אתה פשוט שומע בומים ומתפלל שלא ייפול עליך משהו - אז איזו מדינה גנבתי?".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
לידור אלימלך, מילואימניק שהגיב לאביב גפן. באדיבות המצולמים
"כיסיתי את הראש עם שק השינה שלי בגלל הטיפות". אלימלך/באדיבות המצולמים

"לא מזמן פתחתי עסק לשיווק דיגיטלי", הוסיף אלימלך. "לצערי, אין לי יכולת לתת מענה ללקוח אפילו אחרי שבניתי לו תוכנית שלמה שבה השקעתי המון זמן וכסף. עכשיו הכל הלך לפח בגלל/למען המדינה - אז איזו מדינה גנבתי?".

אלימלך סיכם את דבריו: "המדינה שלשמה עליתי על מדים, יודע מה זה מדים? המדינה שלשמה אעצור הכל בכל רגע נתון ואלך להגן עליה, מכיר את התחושה? אני בספק. אם אין לך משהו מאחד שיעודד אותנו בימים אלו, אז פשוט תסתום ותפסיק להפריע לנו במשימה להגן עליך".

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully