וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פניית וואלה סלבס: המשטרה הורידה דגל פלסטין שהונף בת"א

9.10.2024 / 9:17

המקרה המלחיץ שבו התגלה דגל מול בית הספר בו לומדים ילדיהן של לי מנחם ואיגי וקסמן, הצליח להדאיג גם את וואלה סלבס, שפנתה למשטרת ישראל. האם נמצאו האשמים?

איגי וקסמן. קשת 12, צילום מסך
איגי וקסמן/צילום מסך, קשת 12

עיניה של וואלה סלבס צדו אמש (שלישי) סטורי מפתיע: יוצא "האח הגדול", גיא איתן, העלה צילום מסך של שיחה בין כוכבת הרשת לי מנחם ושל הזמרת איגי וקסמן. מי שהעלתה במקור את השיחה הייתה מנחם, אך לא לסטורי הרגיל שלה, אלא לקלוז פרינדס שלה בלבד.

בשיחה עצמה, השתיים הזדעזעו מהעובדה שמישהו תלה את דגל פלסטין על גג בניין מול בית הספר שבו לומדים ילדיהן, נתקפו בלחץ - ובצדק. ההורים המודאגים הזמינו משטרה, וכוחות הגיעו למקום. במקביל, וואלה סלבס פנתה למשטרת ישראל בדאגה לשלומם של הילדים וההורים המפוחדים.

על פי אנשים שנכחו במקום, לקח כמה רגעים לאתר את מי שהיה אחראי למעשה מכיוון שהדגל נעלם עם הגעת הכוחות למקום, אך לבסוף הוא והבעלים שלו נמצאו, והדגל עצמו הוחרם.

עמר פרץ ואיתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון. אורי סלע
עמר פרץ ואיתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון/אורי סלע

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה אודות דגל פלסטין שהונף על גג הבניין, שוטרים שהגיעו למקום ביצעו מספר פעולות, במהלכן הדגל הורד והנושא נמצא בבדיקה".

כזכור, מאיגי וקסמן נמסר אתמול בתגובה לוואלה סלבס: "אני לא מכירה את גיא. לי בבית הספר איתנו, אני לא מבינה למה הוא פרסם את זה. יש שם עכשיו בלגן, מישהו תלה את הדגל וההורים נסערים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully