וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב 'האח הגדול' לנשים שמתחילות איתו: "אני לא שווה את זה"

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 20:46

נשים רבות המחזרות אחרי גיא איתן שולחות לו עם שליחים ארוחות ומתנות עד לפתח הבית. לפני זמן קצר פרסם איתן מסר וביקש מהן לחדול מהמנהג: "מספיקה הודעה באינסטגרם. לא צריך להגזים"

גיא איתן. אינסטגרם, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
מספיקה הודעה באינסטגרם. גיא איתן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, אינסטגרם

גיא איתן, איש עסקים ויוצא "האח הגדול", לא מסתיר בתקופה האחרונה את כמיהתו למשפחה משלו ואת השאיפה שלבחירת לבו גם יהיו אי אילו כישורים במטבח.

נשים רבות לקחו את הפנטזיה של איתן צעד אחד קדימה, והן נוהגות לשלוח לו ארוחות חמות עד לפתח הבית. היום (שני) פרסם איתן את ארוחת הצהריים שקיבל מאישה שאינו מכיר, שכללה קובה ואורז, כאשר בפתק שהוצמד לה נכתב: "לגיא היקר, אומרים שהדרך ללב של גבר עוברת בקיבה. הלוואי והפעם אצליח להגיע אל הלב שלך, מקווה שתוכל לתת לזה צ'אנס אמיתי. אתה כל מה שהתפללתי עליו כל השנים".

ארוחה חמה שגיא איתן קיבל ממעריצה. אינסטגרם, צילום מסך
ארוחה חמה ממחזרת אלמונית. גיא איתן/צילום מסך, אינסטגרם

"אני לא יודע כל כך מה להגיד על כל המתנות האלה והדברים האלה שאתן שולחות אלי, שזה לא מובן מאליו בשבילי וזה מחמיא לי מאוד", אמר איתן בתגובה, בסרטון שצילם והעלה לסטורי. "גם אין לי מושג איך אתן יודעות איפה אני גר. אבל, אני לא אומר את זה בשביל להצטנע, אני באמת לא שווה את זה. זה משמח אותי ומחמם לי את הלב, וברור שאני הולך ליהנות מזה, אבל מספיקה הודעה באינסטגרם. לא צריך להגזים".

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה פייבר ותהנו מאינטרנט וטלוויזיה במחיר שלא הכרתם

לכתבה המלאה
גיא איתן פונה למחזרות ומבקש שיפסיקו לשלוח לו מתנות וארוחות/אינסטגרם

איתן הוסיף ואמר: "אז הרבה תודה, אפשר לעצור עם הדברים האלה, אני מקבל את כל מה שאתם שולחים לי אבל אני באמת לא שווה את זה ואני לא אומר את זה סתם ככה. אפשר לשלוח הודעה".

  • עוד באותו נושא:
  • גיא איתן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully