וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיסול חשבונות": תביעת הענק שהוגשה נגד אייל ברקוביץ'

8.10.2024 / 14:25

כדורגלן העבר ואיש התקשורת בהווה נתבע על סך 163 אלף שקלים על ידי יו"ר הפועל חיפה קרן בן נשר, בטענה כי השמיץ אותה במהלך שידור תוכנית הספורט שהוא מגיש ברדיו תל אביב. "פרסום שקרי וחמור". פרסום ראשון

הקושיות של וואלה! סלבס: אייל ברקוביץ'. וואלה! סלבס, מערכת וואלה
אייל ברקוביץ' (ארכיון)/מערכת וואלה, וואלה! סלבס

כבר כשהיה שחקן כדורגל פעיל, אייל ברקוביץ' היה ידוע כאדם שעל הפה שלו אין מסננת, כזה שאומר את כל שעולה על רוחו ללא גבולות. כעת, ייתכן שהדבר מסבך אותו - ובגדול.

קרן בן נשר, יו"ר קבוצת הכדורגל הפועל חיפה, הגישה היום (שלישי) תביעה נגד איש התקשורת בהווה ונגד חברת רדיו 89, המפעילה את תחנות רדיו תל אביב ורדיו חיפה ושבה הוא משדר תוכנית ספורט, על סך 163,692 שקלים, כי ב-4 ביולי, במסגרת תוכניתו של ברקוביץ' (שמשודרת גם ברדיו חיפה), היא הוצגה כ"מושחתת, כמי שפעלה בניגוד לדין, כמי שהוציאה כספים שלא כדין מהפועל עכו (באותה תקופה, בן נשר שימשה כיו"ר הקבוצה, ע"א) ו'נתפסה על חם' בעודה עושה כן, כמי שהודחה עקב כך על ידי ראש העיר עכו מניהול המועדון ועל רקע זה דאגה לקבלת כספים לכיסה, תוך התעשרות על חשבון המועדון", כך לפי כתב התביעה, שהגיע לידי וואלה סלבס ושהוגשה באמצעות עורכי הדין רז בן-דור וגל מזרחי.

בן נשר טוענת בכתב התביעה כי במהלך התוכנית נטען שהיא "קיבלה לכיסה בתקופת ניהולה את המועדון שכר חודשי ושנתי בהיקף חריג וחסר פרופורציה, וכי עובדה זו היא שהביאה או צפויה להביא לריסוק מועדון הפועל עכו". ברקוביץ', כך בכתב התביעה, טען ששכר השל בן נשר עמד על 50 אלף שקלים נטו וכי שכרה השנתי בזמן שעבדה בהפועל עכו עמד על יותר ממיליון שקלים, אלא שלכתב התביעה צורפו כנספחים תלושי שכרה של בן נשר מהחודשים האחרונים להעסקתה בקבוצת הכדורגל שמהם עלה כי שכרה עמד על 20 אלף שקלים נטו, שהם כ-30 אלף שקלים ברוטו - כשליש ממה שברקוביץ' טען בשידור.

אייל ברקוביץ'. אלירן אביטל
ברקוביץ' (ארכיון)/אלירן אביטל

בכתב התביעה נכתב כי במהלך שיחה שברקוביץ' ניהל עם מרואיינים בקשר להפועל עכו, הוא אמר, בין היתר, כי בן נשר "היא הבעלים של העמותה, היא ראש העמותה, היא הבעלים של הקבוצה במשך הרבה מאוד שנים. היא מקבלת שכר מהעמותה - השכר הכי גבוה של מנכ"ל או יו"ר בכדורגל הישראלי - בהפועל עכו. מקבלת קרוב למיליון או יותר ממיליון שקלים בשנה. זאת אומרת שכל התקציב שהעירייה נותנת, שזה בערך שני מיליון שקלים או יותר, הולכים במקום לשחקנים - לקרן ולשני חברים שלה".

בהמשך כתב התביעה, נכתב כי ברקוביץ' אמר שראש עיריית עכו "תפס על חם" את בן נשר, היא "החתימה את עצמה לחוזה שנה-שנתיים לפני שהיא פוטרה, אמרה לחבר'ה שלה בעמותה, 'תפטרו אותי עכשיו', פיטרו אותה. עכשיו מגיע לה כסף. כמה כסף מגיע לה? חוזה לשנה או שנתיים, לפי מיליון, מיליון וחצי שקלים". עוד הוא אמר, כך לפי התביעה, "אני בקיא בעובדות, היא עשתה לעצמה את החוזה. היא גם פיטרה את עצמה, זאת כל הבעיה. הבעיה פה שקרן בן נשר, בגלל החוזה שלה, תוקעת את הפועל עכו משבעלים חדש ייכנס למועדון, תוקעת את הפועל עכו כי ראש העיר החדש לא מוכן לשחיתות הזאת, והוא רוצה הגינות. בגלל קרן בן נשר, המועדון הזה כרגע מרוסק, כן, זו האמת".

לסיכום, בן נשר כתבה בכתב התביעה כי זו הוגשה בשל "פרסום שקרי וחמור הנחזה להיות 'חיסול חשבונות' של ברקוביץ' עם התובעת ממניעים זרים ונקמניים, בין היתר על רקע העובדה שבעבר בחרה עיריית עכו שלא למסור לניהולו של ברקוביץ' את מועדון הכדורגל הפועל עכו, ולהותירו בניהול התובעת, ומטעמים נוספים שעוד יתבררו".

מ"רדיו 89" נמסר: "הנושא בטיפול עורכי הדין שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully