וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב חדשות 12 משחזר את הבוקר הנורא: "עם חולצת חג וסנדלים"

עודכן לאחרונה: 7.10.2024 / 9:48

כתב הדרום של חדשות 12, ניצן שפירא, הוזעק בבוקר השבעה באוקטובר לעוטף וראה את הנורא מכל באותה השבת השחורה. בציון שנה לטבח, הוא משחזר את החוויה הקשה

ניצן שפירא. באדיבות המצולמים
ניצן שפירא/באדיבות המצולמים

אין ישראלי אחד שלא זוכר איפה הוא היה בבוקר ה-7 באוקטובר 2023, ששינה את המציאות שלנו עד היום - וכנראה גם לנצח. למרות שעברו להם 12 חודשים ארוכים, הכאב עדיין מרגיש טרי בליבם של כולם ו-101 חטופים וחטופות, האחים והאחיות שלנו, עדיין נמצאים בעזה, בשבי ארגון הטרור חמאס.

באותו בוקר שחור, מי שהוזעק לאיזור בו קרה הנורא מכל הוא גם כתב חדשות 12, ניצן שפירא. בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אמש (א'), שחזר שפירא את החוויה מאותו היום: "עם חולצה לבנה של חג וכפכפי טבע נאות, על המדרכה מחוץ לתחנת המשטרה בשדרות".

"גופות בכל מקום, דם, פצועים, המון ירי וצעקות. מראות וריחות שצפים מאז כל הזמן, בנסיעה, בשינה וסתם באמצע היום".

הפוסט של ניצן שפירא. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של ניצן שפירא/צילום מסך, אינסטגרם

"שנה אחרי, תחנת המשטרה ההרוסה נחנכה מחדש ואנשים חזרו להסתובב ברחובות בהם היו מוטלות הגופות. לעולם לא אשכח. אבל החיים, איכשהו, ממשיכים. אנחנו בדרך לשם, בסוף ננצח", חתם בנימה אופטימית, כמה שאפשר.

לאחרונה, שוחח כתב חברת החדשות עם וואלה סלבס ושיתף על ההתמודדות אחרי הטראומה: "לא הייתי מגדיר את זה כשבירה. אבל ברור שכמו בכל דבר בחיים, יש עליות וירידות. בתחילת המלחמה היו רגעים לא פשוטים בעוטף. אבל בכל זאת, משתדל תמיד לשמור על אופטימיות תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully