וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האדם הקרוב אליי ביותר": מדונה נפרדת מאחיה, שהלך לעולמו

7.10.2024 / 8:30

לאחר מאבק במחלת הסרטן, כריסטופר צ'יקונה נפרד מהעולם כשהוא בן 66 - כשנה וחצי לאחר מות אח אחר של הזמרת. בפוסט שפרסמה באינסטגרם, כתבה: "לא דיברנו למשך תקופה, אך כשהוא חלה - מצאנו את הדרך לחזור אחד אל השנייה"

מדונה ואחיה, כריסטופר צ'יקונה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - madonna, צילום מסך
מדונה ואחיה, כריסטופר צ'יקונה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - madonna

כריסטופר צ'יקונה, אחיה הקטן של מדונה, הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן, כשבעלו, ריי, לצדו.

מותו של צ'יקונה מגיע לאחר שאחיו הגדול ושל הזמרת האגדית, אנתוני, מת בפברואר של השנה שעברה לאחר שגם הוא נאבק במחלת הסרטן - וכחודש בלבד אחרי שאמם החורגת של השלושה, ג'ואן גוסטאפסון צ'יקונה, מתה בגיל 81, גם היא ממחלת הסרטן.

כריסטופר צ'יקונה, אחיה של מדונה, ב-2012. GettyImages
"לעולם לא יהיה עוד מישהו כמוהו". צ'יקונה, ב-2012/GettyImages

יחסיהם של מדונה בת ה-66 וכריסטופר, שהיה בן 63 במותו, היו קרובים מאוד, כאשר הוא שימש לאורך שנים ארוכות כעוזר האישי, כמלביש וכסטייליסט של אחותו הגדולה. היחסים ביניהם עלו על שרטון כאשר לפני מספר שנים הוא חשף פרטים אינטימיים במיוחד אודות מדונה, בין היתר על מערכת היחסים שלה עם אחד מבעליה לשעבר, הבמאי הבריטי גאי ריצ'י. הם חידשו את הקשר ב-2012.

לאחר מותו, מדונה פרסמה פוסט נוגע ללב בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 19.8 מיליון עוקבים, שאליה צירפה כמה תמונות משותפות של השנים לאורך השנים. "אחי כריסטופר איננו", פתחה את דבריה. "הוא היה האדם הקרוב אליי ביותר במשך זמן כה רבה. קשה להסביר את החיבור בינינו - שגדל מתוך הבנה שהיינו שונים ושהחברה תקשה עלינו על כך שלא נעקוב אחרי הסטטוס קוו. לקחנו את היד אחד של השנייה, ורקדנו דרך שיגעון הילדות".

עוד בוואלה

מה אתם יודעים על המשפחות של הכדורגלנים? שחקו עכשיו.

לכתבה המלאה

הזמרת שיתפה בחוויות הרבות שהיא ואחיה עברו, בין היתר כיצד הם עברו את מגפת האיידס, את הקושי שאחיה נאלץ לחוות בהיותו הומוסקסואל בתקופה שבה הדבר לא היה משוה שנהוג לדבר עליו, על ההתמודדויות המשותפות השונות שלהם - וגם על כך שהוא יצא נגדה לא פעם: "הוא היה חד לשון, ולפעמים הוא השתמש בה נגדי, אבל תמיד סלחתי לו".

היא סיכמה את דבריה: "השנים האחרונות לא היו קלות. לא דיברנו למשך תקופה, אבל כשאחי חלה, מצאנו את הדרך לחזור אחד אל השנייה. עשיתי את המיטב כדי לשמור אותו בחיים ככל האפשר. היה לו כל כך הרבה כאב לקראת הסוף, אבל פעם נוספת החזקנו ידיים, סגרנו את עינינו ורקדנו יחד. אני שמחה שהוא לא סובל יותר. לעולם לא יהיה עוד מישהו כמוהו, ואני יודעת שהוא רוקד איפשהו".

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully