וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה זה החרא המעוות הזה?": מדונה התנצלה בפני הקהל אחרי שטעתה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 14:03

הזמרת מדונה הספיקה כבר להשתקם מאז שהתמוטטה לפני כחצי שנה ונמצאה במצב של "חוסר תגובה", הכוכבת חזרה גם לסיבוב ההופעות שלה אבל אז הפתיעה את כולם עם טעות שחירפנה אותה. וואלה! סלבס ארץ עיר

קשה להאמין שרק לפני חצי שנה הדברים הגדול ביותר שהטריד את מנוחתנו היה מצבה הבריאותי של כוכבת הפופ מדונה, בתקופה שמרגישה כמו חיים אחרים לגמרי. כזכור, היא נמצאה בביתה והובהלה מיד לטיפול נמרץ כשהיא מצונררת ובמצב של חוסר תגובה. מאז למזל כולנו היא הצליחה לחזור לעצמה ועשתה עבודה מספיק טובה בשיקום עד לרמה שהיא חזרה להופיע כבר בחודש אוקטובר האחרון.

את סיבוב ההופעות האירופאי שלה היא אמנם כבר סיימה, אך משם היא לא עצרה והמשיכה הלאה לטורנטו שבקנדה. את המופע שלה ביום שישי האחרון היא פתחה עם פדיחה לא קטנה אחרי שצעקה: "אתם מוכנים בוסטון?", מישהו שכח לשלוח לה לוקיישן?

כמובן שהכוכבת תיקנה את עצמה לא הרבה אחר כך: "אתם כועסים עליי שאמרתי בוסטון? אני מצטערת. מה זה החרא המעוות הזה?", אמרה למעריצים בקהל והמשיכה עם השוואה: "זה יהיה כמו שאתם תגידו 'ליידי גאגא מופיעה היום' , לא הייתי אוהבת את זה. אין לי שום דבר נגד ליידי גאגא, אוהבת אותה. אני אוהבת את כל מי שנמוך ממני", חתמה עם הבהרה חשובה בשילוב עם עקיצה.

@howelldavies

Madonna sends message to Israel & Palestine during her Celebration Tour

♬ original sound - Howell Davies

אחרי המקרה הקשה שעברה בגלל הזיהום החיידקי החמור שיתפה מדונה: "תודה לכל המלאכים שלי שהגנו עליי ונתנו לי להישאר בחיים כדי לסיים את עבודתי. אהבה של משפחה וחברים היא התרופה הטובה ביותר. ראיתי בילדים צד שמעולם לא ראיתי לפני", פירגנה לילדיה, לורדס (26), רוקו (22), דיוויד (17), מרסי (17), והתאומות סטלה ואסתרה (10).

החזרה הרשמית של הכוכבת לבמות קרתה לא הרבה אחרי השבת השחורה וברור שבתור תומכת ידועה, היא לא עברה על הדברים בשתיקה, אך העבירה מסר מעט חלבי: "כולנו באים מאהבה, וחשוב לדעת את זה עכשיו.

"יש הרבה דברים ממש מטורפים שקורים בעולם, שכל כך כואב לראות אותם. כולנו סובלים מצפייה במה שקורה בישראל ובפלסטין. זה שובר את הלב שלי לראות ילדים סובלים, בני נוער סובלים, זקנים סובלים. כל זה מרסק את הלב", אמרה לקהל המעריצים.

וואלה! סלבס ניסתה להגיע ללונדון אבל נחתה בטעות בנמל התעופה באילת.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully