וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל מעתוק מגיבה לבנו של אביב גפן: "הוא אבוד בעולם"

6.10.2024 / 10:45

יובל מעתוק, שאחיה מאובחן עם אוטיזם, מגיבה לדבריו של דילן גפן על אורן להב: "מתי יפסיקו להשתמש במילה 'אוטיסט' כקללה? לפני שמישהו משתמש במילה הזאת שיבין שלאותו ילד או ילדה יש משפחה שנלחמת עבורו יום יום, ואם לא הם הוא אבוד בעולם"

יובל וקובי מעתוק, אביב ודילן גפן. אינסטגרם, צילום מסך
יובל וקובי מעתוק, אביב ודילן גפן/צילום מסך, אינסטגרם

זוכת "האח הגדול" של השנה שעברה, יובל מעתוק, שאחיה קובי מאובחן באוטיזם, הצטרפה לסערה שמתחוללת ביממה האחרונה בין אורן להב ודילן גפן, בנו של הזמר והיוצר אביב גפן. זאת, לאחר שדילן אמר על להב במסגרת הפודקאסט שלו ושל סבתו, נורית גפן, כי "יש לו איזו בעיה כלשהי, חברתית ובהתנהגות שלו". הדיון על להב המשיך כאשר נורית שאלה "הוא על הרצף?", ודילן השיב: "יש סיכוי", והוסיף: "אני משתעשע מחוסר המודעות שלו, מהדברים שהוא אומר".

"אני חייבת להתייחס לזה", כתבה מעתוק. "מתי יפסיקו להשתמש במילה 'אוטיסט' כקללה? יש לנו בעולם צבא שלם של מלאכים שמסתובבים בינינו עם בייגלה מעל הראש, והם באו לעשות את העולם הזה ליפה יותר וטוב יותר. לפני שמישהו משתמש במילה הזאת שיבין שלאותו ילד או ילדה יש משפחה שנלחמת עבורו יום יום, ואם לא הם הוא אבוד בעולם - פשוט די כבר!".

דילן גפן מדבר על אורן להב

דילן גפן/פודקאסט מבית all in
אורן להב מגיב לדילן גפן. אינסטגרם, צילום מסך
אורן להב מגיב לדילן גפן/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, גם אורן להב עצמו התייחס לדבריו של דילן, כשכתב: "צפיתי בזה כמו כולכם וראיתי איך נער בן 17 וסבתא שלו בת 79, שני אנשים שלא פגשתי מעולם, יושבים ונותנים עלי אבחנה רפואית ומחליטים שאני על הרצף. במשך 3 דקות שלמות הם דיברו עלי בהתנשאות וזלזול, על כמה שאני מסכן. אז לא, אני לא על הרצף - ואם הייתי לא הייתי מחביא או מסתיר את זה כי אוטיסט זו לא קללה".

לאחר שדבריו עוררו סערה, פרסם דילן גפן הבהרה: "אני בטוח שאורן ילד מקסים, ולי אישית מאוד קשה לראות שיורדים עליו בתגובות. דיברתי בעיקר על התופעה שיש לאחרונה, 'סלבים' שנהיים מפורסמים מעצם זה שצוחקים עליהם. כי כשהספוטלייט נכבה והקהל עוזב, לפעמים מרגישים מאוד בודדים על הבמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully