וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לשנה החדשה: עברי לידר עומד להפוך אבא לשניים

עודכן לאחרונה: 4.10.2024 / 11:52

הזמר-יוצר המצליח חשף בפוסט שפרסם באינסטגרם שהוא ובן זוגו, יונתן מצ'ניק, מצפים לילד נוסף, אח קטן לאלבי בן ה-5. הפעם, הפונדקאית היא אשתו של אחד מחבריו הטובים ביותר

עברי לידר באולפן וואלה! 8 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
עברי לידר באולפן וואלה! 8 בפברואר 2024/ראובן קסטרו

אין כמו לפתוח את השנה החדשה בחדשות טובות, וזה בדיוק מה שעברי לידר עשה לנו הבוקר (שישי), כאשר בישר שהוא ובן זוגו עומדים להביא לעולם ילד נוסף.

בפוסט שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 123 אלף, לידר כתב: "שמחים לספר שהמשפחה שלנו מתרחבת ושיש לנו תינוק בדרך, אח לאלבי. על רקע השנה האחרונה והחדשה, אלו ימים מלאים ברגשות מעורבים - ומטבע הדברים זוהי נקודת אור גדולה ומשמעותית עבורנו".

הזמר-יוצר המשיך: "הפעם, ההיריון מתקיים בישראל (תודה רבה לבג"ץ על הפסיקה החשובה הזו), וזה מרגש להיות קרובים כל כך לפונדקאית שהיא גם חברתנו הטובה שחר מייזנר, ובעלה התומך והאהוב תומר (די.ג'יי. ומפיק מוזיקלי מוערך, איתו לידר עבד רבות בשנים האחרונות ושהפך לחבר קרוב שלו, ע"א)".

עברי לידר עם בן זוגו יונתן מצ'ניק ובנם אלבי. צילום מסך מתוך אינסטגרם - ivrilider, צילום מסך
המשפחה המתרחבת/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - ivrilider

לידר בן ה-50 סיכם את הפוסט הנרגש, אליו צירף תמונה שלו, של בן זוגו יונתן מצ'ניק ושל מי שעומד להיקרא בקרוב "אח גדול", בנם אלבי: "שחר, אנחנו מעריצים אותך על העוצמות, על נדיבות הלב ועל חברות האמת, ומאושרים שבחרת בנו להיות הפונדקאית שלנו ולשאת את העובר שלנו לתקופת ההיריון. תודה על המתנה הכי גדולה שיש, יונתן ועברי".

כזכור, העולל שבדרך יהיה אחיו הקטן של אלבי, שנולד ללידר ולמצ'ניק באמצעות אם פונדקאית בספטמבר 2019.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully