וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר על עסקת החטופים: "אסור שזה יפול ממניעים פוליטיים"

עודכן לאחרונה: 2.6.2024 / 13:47

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן חשף את המתווה הכללי לעסקת החטופים שהגישה ממשלת ישראל ויצר סערה. עכשיו עברי לידר מחזק: "זה הזמן לעשות את הדבר הנכון"

עברי לידר באולפן וואלה! 8 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
עברי לידר באולפן וואלה! 8 בפברואר 2024/ראובן קסטרו
הפוסט של עברי לידר. אינסטגרם, צילום מסך
הפוסט של עברי לידר/צילום מסך, אינסטגרם

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן הצליח לעורר סערה ברחבי הרשתות החברתיות ובקרב אזרחים בארץ ובעולם אחרי שחשף את המתווה הכללי לעסקה שכוללת את החזרת החטופים והוגשה על ידי מדינת ישראל. למה העניין היה כל כך מרגש?

לפני חשיפתו של ביידן, כל הפרטים האלה נשמרו בחשאיות מהציבור הישראלי והעזתי כאחד. בנוסף, נאומו של אחד מהאנשים החשובים בעולם יכול לגייס תמיכה עולמית במהלך שיחזיר את החטופים, שזמנם בשבי אוזל, חזרה למשפחותיהם.

מאז תקפו כבר השרים בצלאל סמוטריץ ואיתמר בן גביר את קווי המתווה ואיימו לפרק את הממשלה (הפחד הגדול ביותר של ראש הממשלה בנימין נתניהו) אם יצא לפועל. בתגובה, העלה הזמר עברי לידר פוסט לחשבון האינסטגרם שלו וכתב: "אי אפשר שלא לקבל את העסקה הזו. אסור שההזמנות תיפול בכלל מניעים פוליטיים".

"רק המחשבה על כך הופכת את הבטן. אין שום ערך למילה ניצחון אם אנחנו לא מחזירים אותם הביתה. האיש שאמר להם "Don't" מבקש מאיתנו "Do". אנחנו צריכים להקשיב ולעשות. זה הזמן לעשות את הדבר הנכון. זה הזמן להחזיר אותם אלינו. זה הזמן להתחיל לעבוד על העתיד שלנו", חתם את המסר הנוקב.

  • עוד באותו נושא:
  • עברי לידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully