וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל הנחיות פיקוד העורף: החתונה של הסלבריטאית - משתנה

עודכן לאחרונה: 1.10.2024 / 17:44

אן זיוי הייתה אמורה לחגוג את היום המאושר בחייה, כשתינשא לבחיר ליבה יניב וייס בחתונה שאליה אישרו הגעה 800 מוזמנים. בעקבות ההחמרה בהנחיות, היא נאלצה לבצע בה שינויים. כל הפרטים

אן זיוי והארוס שלה, יניב וייס. צילום מסך מתוך אינסטגרם - annezivi, צילום מסך
אן זיוי והארוס שלה, יניב וייס/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - annezivi

מחשבת מסלול מחדש: כוכבת הריאליטי אן זיוי אמורה להתחתן הערב (שלישי) עם בחיר ליבה יניב וייס, איתו התארסה בחודש ינואר האחרון במהלך חופשה אקזוטית במאוריציוס, אך בעקבות ההחמרה בהנחיות פיקוד העורף - מתכונת האירוע משתנה.

800 מוזמנים ומוזמנות אישרו את הגעתם לאירוע המתוקשר של יוצאת "המירוץ למיליון", שאמור להתקיים בחוות רונית, אחד ממתחמים השמחות הכי שווים בארץ, כששלל הפתעות וזמרים אמורים להשתתף בחגיגה - אך כעת, בעקבות ההחמרה בהנחיות של פיקוד העורף, המגבילות את נוכחותם של עד 300 איש במבנה, האירוע עובר שינוי.

אן זיוי חוגגת מסיבת רווקות. מסך אינסטגרם annezivi, צילום מסך
זיוי במסיבת הרווקות שלה, בחודש שעבר/צילום מסך, מסך אינסטגרם annezivi

מטעמה של זיוי נמסר כי "המוזמנים של הורי החתן והכלה מוזמנים להגיע בשעה 20:00 עד 22:30. מוזמני החתן והכלה מוזמנים להגיע בשעה 22:30 למסיבת החתונה עד הבוקר. מצפים ומתרגשים לראותכם".

ביממה שלפני החתונה עצמה, זיוי פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 358 אלף עוקבים, שלל תמונות וסרטונים שלה מההכנות לאירוע. באחת מאותן תמונות, שפורסמה כמה שעות לפני ההחמרה בהנחיות, נראית הכוכבת כשהיא יושבת על כיסא, מתכוננת להכין את השיער והאיפור שלה לחגיגה - שכעת, משנה את הצורה שלה.

אן זיוי מתכוננת לחתונתה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - annezivi, צילום מסך
אן זיוי מתכוננת לחתונתה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - annezivi

טרם הודעתה על השינוי המדויק, מזיוי נמסר: "אנחנו בשיא ההתרגשות וההכנות של החתונה. קיבלנו את ההנחיות מהתקשורת. אנחנו בוחנים מה אפשר לעשות, כך שברגע שנדע נעדכן את החברים והמשפחות שלנו. החתונה תתקיים לפי הנחיות פיקוד העורף".

בכל מצב ואיך שלא תתקיים החתונה, וואלה סלבס בטוחה שהיא תהיה מרגשת ומושלמת בדיוק כמו הזוג הצעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully