וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אן זיוי מתחתנת ואנחנו יודעים מתי, איפה ומי צפוי להגיע להרים לה

עודכן לאחרונה: 13.2.2024 / 14:01

כוכבת הריאלטי ואשת העסקים האהובה קיבלה הצעת נישואין מבן זוגה לפני קצת יותר מחודש. ולנו יש את כל הפרטים המעניינים באמת - מתי, איפה והאם אתם אמורים לצפות להזמנה? וואלה! סלבס מפיקת אירועים

אז ככה, כזכור בחודש ינואר האחרון אן זיוי התארסה לבחיר ליבה יניב וייס, במהלך חופשה אקזוטית במאוריציוס. אם אתם ממש מעוניינים להיות בחתונה המטורפת של השניים ואתם נמצאים במעגל השני, שלישי ואפילו רביעי, יש סיכוי גדול מאוד שגם אתם תקבלו בקרוב הזמנה לאירוע הגדול בכדי לחגוג עם הזוג. שכן השניים שמכירים כמה אנשים מסתבר, יזמינו מעל ל-1000 איש ליום המרגש ביותר שלהם. כן קראתם נכון, אלף.

התאריך הנבחר עבור חגיגת האהבה הזו היא ה-1 באוקטובר 2024, כך שיש לכם מספיק זמן להתארגן על לוק מושקע. בכל הנוגע ללוקיישן, המיקום שנבחר הוא חוות רונית.

זיוי ובן זוגה יניב נמצאים בזוגיות יציבה ופוטוגנית במיוחד כבר שנה וחצי, מתוכן חצי שנה של מגורים משותפים. רגע לפני שליפת הטבעת הזוג המתוק שהה קרוב לשבועיים מעבר לים, כשהתחילו בטיול בלונדון ומשם עברו לדובאי וסיימו את החופשה הזוגית על החופים היפים של מאוריציוס באפריקה, פלוס טבעת יהלום מכובדת ביותר.

וואלה! סלבס בטוחה שתהיה בין המוזמנים. היא מכורה לאנזי ורק על זה מגיע לה קרבה לבופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully