וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנסיך הארי מסכים? המלכה קמילה היא "האם החורגת המרשעת"

עודכן לאחרונה: 29.9.2024 / 17:45

בקרוב יעלה בבריטניה סרט דוקומנטרי חדש בשם "קמילה: האם החורגת המרושעת של הארי?". האם הנסיך מסכים עם הקביעה ומה יקרה בארמון בעקבות השידור?

הנסיך הארי / המלכה קמילה. רויטרס / Chris Jackson, עיבוד תמונה
הנסיך הארי / המלכה קמילה/עיבוד תמונה, רויטרס / Chris Jackson

כבר שנים ארוכות שמשפחת המלוכה מכניסה לא מעט כסף לצהובונים ברחבי העולם בעקבות סקנדלים כאלה או אחרים. גם הפעם אין חדש תחת השמש וזאת בעקבות הסרט החדש של ערוץ 4 הבריטי שעתיד לעלות לאוויר בשבועות הקרובים: "קמילה: האם החורגת המרושעת של הארי?".

על פי הדיווחים בכתב העת "The Sun" הבריטי, שידור הסרט כבר אמור היה להתקיים, אך נדחה לאחר שיצאה הידיעה על כך שהמלך צ'ארלס לקה במחלת הסרטן, בעקבות החשש מהביקורות הציבוריות שיגרור.

בסרט עצמו נטען שהמלכה המנוחה, אליזבת' השנייה, לא הייתה מרוצה מכך שקמילה תשב על כס המלכות ואפילו התנגדה.

על פי מקורות, הסרט יתאר את המלכה החדשה כאישה שבילתה שנים ארוכות בבניית התדמית הציבורית שלה ושמדובר ב" דוקומנטרי מאוד פרו-הארי, אנטי-קמילה. הוא מציג אותו ואת אשתו, מייגן מרקל, כקורבנות של חוסר האדיבות של המשפחה. זה יגרום לגלים רציניים - וערוץ 4 יודעים את זה. הם יודעים שזה מאוד שנוי במחלוקת. הרבה אנשים לא יאהבו את זה, במיוחד בארמון בקינגהאם

המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024. מסך אינסטגרם chrisjacksongetty, צילום מסך
המלך צ'ארלס וקמילה עוזבים את בית החולים, ינואר 2024/צילום מסך, מסך אינסטגרם chrisjacksongetty

מפיקי הדוקומנטרי אמנם טוענים שיצרו קשר עם הנסיך הארי ואשתו שמתגוררים בקליפורניה בימים אלה, בניסיון שיקחו חלק בצילומים, אך מעולם לא קיבלו תשובה לבקשה.

"לא הדוכס או הדוכסית, ולא הצוות שלהם, השתתפו ביצירת הסרט התיעודי הזה. אנחנו רוצים להניח שזה ייאמר בסרט", מסר דובר קרן Archewell של הארי ומייגן. מטעם ערוץ 4 נמסר כי הסרט "יבחן את הביוגרפיה והרקע של קמילה", וש"מועד השידורים טרם נקבע".

כזכור, בתחילת השנה שעברה, הוציא הנסיך ספר בשם "Spare", שהודלף לפני שהושק באופן רשמי. בספר טוען הארי שהתחנן בפני המלך צ'ארלס שלא יקח את קמילה לאישה וגם האשים אותה בהדלפת סיפורים מתוך הארמון לעיתונות הבריטית.

נוסף על כך, הנסיך שעזב לארצות הברית טען באותו הספר שהמלכה החדשה הדליפה בעבר פרטים מתוך פגישה שקיימה עם אחיו, הנסיך וויליאם, לצהובונים. על פי גרסתו, בזמן שהם דיברו היא נראתה משועממת ושהוא תהה האם היא בסופו של דבר תהפוך "אמו החורגת והמרשעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully