וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קושמרו חוגג את חיסולו של נסראללה: "הפך למצב אבקה"

29.9.2024 / 10:04

החגיגות סביב חיסולו של חסן נסראללה ממשיכות, והפעם - מגיש החדשות הבכיר דני קושמרו, שכתב: "יש משהו נקי יותר באוויר של תחילת שבוע, כשאיש שהקדיש את כל חייו לרצח אנשים הפך למצב אבקה". קושמרו הוסיף ופרסם תמונה של החתולה המשפחתית "במקום לשים תמונה מזהמת שלו"

דני קושמרו. חדשות 12, צילום מסך
דני קושמרו/צילום מסך, חדשות 12

העיתונאי דני קושמרו, מגיש בכיר בחברת החדשות, התייחס הבוקר (ראשון) לחיסולו ביום שישי של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה: "יש משהו נקי יותר באוויר של תחילת שבוע, כשאיש שהקדיש את כל חייו לרצח אנשים הפך למצב אבקה". קושמרו, שלא מרבה לשתף בחייו האישיים, פרסם תמונה של החתולה המשפחתית וכתב: "במקום לשים תמונה מזהמת שלו, שמתי את תולה". לסיום, הוסיף וקרא להשבת החטופים: "ועכשיו - האחים והאחיות שלנו בעזה".

דני קושמרו מגיב על חיסולו של נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
דני קושמרו מגיב על חיסולו של נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם

מי שמצטרף היום להעלאת המודעות כלפי 101 החטופים, החיים והמתים, שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה זהו רן דנקר, שכתב: "אופוריה בתחת שלי. יש משפחות שבראש השנה יחשבו על היקרים שלהם בקור במנהרה. אחריות הממשלה להוריד את נסראללה, ובאותה מידה להחזיר את הילדים שלנו הביתה".

גם טל פרידמן התייחס לסוגיית החטופים, כשכתב: "מבצעי חיסול מטורפים באיראן ולבנון שלא נראו מעולם. דברים שלקוחים מסרטי מדע בדיוני, והעיקר מסר חד וברור - אל תתעסקו עם ישראל. התוצאה כרגע: 100 לנו - 101 חטופים אצלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully