וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן דנקר מגיב לחיסול נסראללה: "אופוריה בתחת שלי"

29.9.2024 / 9:37

רן דנקר מתייחס הבוקר לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה: "אחריות הממשלה להוריד את נסראללה, ובאותה מידה להחזיר את הילדים שלנו הביתה". טל פרידמן: "מסר חד וברור - אל תתעסקו עם ישראל. התוצאה כרגע: 100 לנו - 101 חטופים אצלם"

רן דנקר. אור דנון,
רן דנקר/אור דנון

רן דנקר הגיב הבוקר (ראשון) לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, שידיעה וודאית על מותו פורסמו אתמול. "אופוריה בתחת שלי", כתב דנקר, והעביר ביקורת על הממשלה: "יש משפחות שבראש השנה יחשבו על היקרים שלהם בקור במנהרה. אחריות הממשלה להוריד את נסראללה, שיבלה בגיהנום, ובאותה מידה להחזיר את הילדים שלנו הביתה".

גם טל פרידמן הזכיר את החטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה, כשכתב: "מבצעי חיסול מטורפים באיראן ולבנון שלא נראו מעולם. הביפרים. דברים שלקוחים מסרטי מדע בדיוני, והעיקר מסר חד וברור - אל תתעסקו עם ישראל. התוצאה כרגע: 100 לנו - 101 חטופים אצלם".

רן דנקר מגיב על חיסול נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
רן דנקר מגיב על חיסול נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם
טל פרידמן מגיב על חיסול נסראללה. אינסטגרם, צילום מסך
טל פרידמן מגיב על חיסול נסראללה/צילום מסך, אינסטגרם

כזכור, דובר צה"ל הודיע אתמול (שבת) על חיסולם של נסראללה, מפקד חזית הדרום של ארגון הטרור עלי כרכי ומפקדים נוספים. זאת, בעקבות תקיפה של מטוסי קרב של חיל האוויר בהכוונה מודיעינית מדויקת של אגף המודיעין ומערכת הביטחון, שכוונה למפקדה המרכזית של חיזבאללה, הנמצאת בתת-קרקע מתחת לבניין מגורים במרחב דאחייה שבביירות. התקיפה בוצעה בעת שצמרת ארגון הטרור הייתה במפקדה ועסקה בתיאום פעילויות טרור נגד אזרחי מדינת ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • רן דנקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully