וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיקה אותו במשך שנים: יובל סמו מגיב לחיסול נסראללה | צפו

28.9.2024 / 12:00

כוכב "ארץ נהדרת" התאפר, עלה "על מדים", התחפש למזכ"ל חיזבאללה שחוסל בידי צה"ל - והגיב בצורה הכל כך אופיינית לו למאורעות הרגע. סמו לוואלה סלבס: "לא מתגעגע ולא אתגעגע"

יובל סמו מגיב לחיסולו של נסראללה/צילום מסך מתוך אינסטגרם - yuval.semo

סלבס רבים הגיבו היום (שבת) לחיסולו של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה. איך מאותם מגיבים היה לא אחר מאשר יובל סמו, שחיקה את רב המרצחים במשך שנים ב"ארץ נהדרת" - וכמובן שהתגובה שלו הייתה לא פחות ממושלמת.

בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 114 אלף עוקבים, השחקן התאפר והתחפש לנסראללה, ובמה שנראה כפרידה מבורכת ממנו - הוא שר בדמותו את השיר "Grace Kelly" של מיקה, ונפרד לשלום ממזכ"ל חיזבאללה בדרך הכל כך מצחיקה שלו, יחד עם הכיתוב "ביי ביי נשמה".

סמו גם פרסם סרטון נוסף שלו כארכי-טרוריסט, שגם בו הוא נראה לבוש בדמותו של נסראללה, ובו הוא אומר: "ישראל, את הפחית ששלחתי לך, עם קשית שתיתו אותו? את הביסקוויט עם הצ'וקולטה אכלת אותו?".

יובל סמו מגיב לחיסולו של חסן נסראללה/באדיבות המצולם

בפוסט נוסף שהוא פרסם בחשבון שלו, הוא דיבר למצלמה כשהוא מחופש לדמות, אליה התאפר ממש כאילו הוא באולפן של תוכנית הסאטירה האהובה. "אללה שימחת אותו. יושב לי כאן עם מגנום, מבסוט - לקלקת אותו", הוא אמר תוך שהוא אוכל גלידה, ולא ברור איך הוא הצליח לעשות זאת מבלי לצחוק.

סמו, תתגעגע לדמות?
"לא מתגעגע ולא אתגעגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully