וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעירום מלא: קתרין זיטה ג'ונס מפנקת את מייקל דאגלס | צפו

26.9.2024 / 10:26

בני הזוג חגגו באותו היום את יום הולדתם, וזו החליטה להפתיע את בעלה עם תמונה שלא מותירה הרבה מקום לדמיון: "כבר אזלו לי הרעיונות למתנות". השחקנית שיתפה גם את ברכת יום ההולדת המקסימה שקיבלה מילדיה המשותפים עם בעלה

קתרין זיטה ג'ונס, ב-2023. GettyImages
קתרין זיטה ג'ונס, ב-2023/GettyImages

השחקנים זוכי האוסקר קתרין זיטה ג'ונס ("שיקגו", "וונסדי") ומייקל דאגלס ("חיזור גורלי", סרטי "אנט-מן" ואינספור קלאסיקות נוספות) הם אחד הזוגות היציבים ביותר בהוליווד, שנשואים כבר קרוב ל-24 שנים - מספר מרשים בכל קנה מידה, אבל בטח ובטח כשמדובר בעיר הסרטים, שבה זוגות נפרדים אחרי דקה וחצי של זוגיות.

השניים ציינו אתמול (רביעי) את יום הולדתם, אותו הם מציינים באותו היום - זיטה ג'ונס חגגה יום הולדת 55 ודאגלס חגג 80. סביר להניח שאחרי כל כך הרבה שנים ביחד, בני הזוג קצת מתקשים למצוא דרכים מקוריות להפתיע אחד את השנייה, במיוחד כשהם חוגגים יום הולדת באותו יום, אבל נראה שהשנה שהשחקנית הוולשית הצליחה להפתיע אותו - וגם אותנו - בענק.

קתרין זיטה ג'ונס. GettyImages
זיטה ג'ונס ודאגלס, בשנה שעברה/GettyImages

בפוסט שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 5.7 מיליון עוקבים, זיטה ג'ונס שיתפה תמונה שלה כשהיא עומדת מול מראה בחדר אמבטיה - בעירום מלא (למעט נעלי עקב, אם תתעקשו). יחד עם התמונה, השחקנית כתבה בשעשוע: "בחליפת יום ההולדת שלי!" לאחר יותר מ-25 שנים שבהן אני משתפת את יום הולדתי עם בעלי, כבר אזלו לי הרעיונות למתנות! המתנה הזו היא האפשרות השנייה, הראשונה הייתה כדורי גולף חדשים, כמובן".

איחולי יום ההולדת של השחקנית לבעלה, שלהם שני ילדים משותפים (לדאגלס בן מנישואים קודמים), לא הסתיימו באותה תמונה לוהטת, אלא המשיכו גם בפוסט נוסף, שבו היא שיתפה תמונה משותפת ישנה שלה עם דאגלס. על הפוסט, היא כתבה: "יום הולדת שמח למייקל ולי! התמונה צולמה ביום ההולדת שלנו לפני 25 שנה. אני אוהבת אותך בכל ליבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קתרין זיטה ג'ונס בעירום מלא. צילום מסך מתוך אינסטגרם - catherinezetajones, צילום מסך
לוהטת. קתרין זיטה ג'ונס/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - catherinezetajones
קתרין זיטה ג'ונס משתפת את ברכת יום ההולדת של בתה לה ולבעלה, מייקל דאגלס. צילום מסך מתוך אינסטגרם - catherinezetajones, צילום מסך
משפחתיים. הברכה של בתם של קתרין זיטה ג'ונס ומייקל דאגלס/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - catherinezetajones

ואם חששתם שדאגלס לא דאג לברך את אשתו לרגל יום הולדתה, הוא עשה זאת קבל עם ואינסטגרם, כששיתף תמונה של זיטה ג'ונס, שלצדה כתב: "לאחות יום ההולדת שלי, אני אוהב אותך מכל ליבי! הלוואי שהשנה החדשה שלך תהיה הטובה ביותר".

השניים גם שיתפו, כל אחד בחשבונו, איחולים שקיבלו מילדיהם המשותפים מייקל דילן וקאריס זיטה, כשבתמונה ששיתפה קאריס, שבה היא נראית עם הוריה לצד אחיה כשהם ילדים, היא כתבה: "יום הולדת שמח להורים הנהדרים שלי. אין מילים שיכולים לתאר את אהבתי כלפיכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully