וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים הגדולים של הוליווד נרתמו לקמפיין להשבת החטופים

עודכן לאחרונה: 31.10.2023 / 11:08

הלן מירן, מייקל דאגלס, מנדי מור, אליסה מילאנו וכוכבים רבים אחרים נרתמו לקמפיין הסברה נרחב ברשתות החברתיות, המספר את סיפורם של החטופים הישראלים שנמצאים בשבי החמאס מאז ה-7 באוקטובר וקורא לשחרורם המיידי והשבתם הביתה

מעשי הטבח והזוועה שהתרחשו במהלך השבת השחורה ב-7 באוקטובר, ששודרו בחלקם בשידור ישיר על ידי הטרוריסטים ברחבי הרשתות החברתיות, הכו רבים בעולם בהלם ובזעזוע. לצד לא מעט תומכים פרו-פלסטינים ומכחישי הטבח, ניצבים גם כאלו שתומכים בישראל והתייצבו לצד ההסברה ההישראלית, ביניהם גם שורה מרשימה של כוכבים מהוליווד שנרתמו כעת למאבק למען השבתם של 240 החטופים שמוחזקים בשבי החמאס.

במסגרת הקמפיין שהחל ביומיים האחרונים ברשתות החברתיות, עשרות שחקנים ויוצרים מהמפורסמים בעולם ובעלי מספר עוקבים רב העלו לעמודי האינסטגרם שלהם תמונות ושמות של החטופים המוחזקים בשבי החמאס, סיפרו את סיפורם ואת סיפור הטבח ענעשה ב-7 באוקטובר וקראו לשחרורם תחת האשטג #ReleaseTheHostagesNow.

ג'יימי לי קרטיס בקמפיין למען השבת החטופים. אינסטגרם, צילום מסך
ג'יימי לי קרטיס בקמפיין למען השבת החטופים/צילום מסך, אינסטגרם
אליסה מילאנו בקמפיין למען השבת החטופים. אינסטגרם, צילום מסך
אליסה מילאנו בקמפיין למען השבת החטופים/צילום מסך, אינסטגרם

בין הכוכבים שהשתתפו במהלך החשוב והמרגש היו: הלן מירן, מייקל דאגלאס, מנדי מור, בילי קריסטל, איימי שומר, ד"ר פיל, דברה מסינג, זואי דשנל, אליזבת בנס, ג'וליאנה מרגוליס, מים ביאליק, ג'ושוע מלינה, אליסה מילאנו ועוד רבים.

את הקמפיין יזמו עמותת CCPF (Creative Community For Peace), נינה טסלר, מגישת הטלוויזיה ונשיאת חטיבת הבידור של CBS, ואמיליו שנקר מנכ"ל הסטודיו הבינלאומי SIPUR, בשיתוף פעולה מלא עם מטה משפחות החטופים.

בהודעה שהוציעו יוזמי הקמפיין נכתב: הקמפיין שהפך לוויראלי וזכה לחשיפה גבוהה, צפוי להגביר את התמיכה של מובילי דעה מעולמות הבידור וכן להשפיע על מקבלי ההחלטות, במטרה שאלו ימשיכו ללחוץ על מדינות כמו קטאר וטורקיה שיפעלו מול חמאס למען שחרור החטופים מהשבי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בעקבות המצב עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully