וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה במסר לבתו של אייל גולן: "אלוהים יודע מה אעשה"

עודכן לאחרונה: 25.9.2024 / 12:52

מגיש הטלוויזיה בירך את אלין גולן, בתו של אשתו אילנית לוי מנישואיה לזמר המצליח, לרגל יום הולדתה ה-18, בסרטון שכלל תמונות משותפות - וגם ברכה מרגשת: "הבנת בגיל 18 את מה שלקח לי 40 שנה להבין"

אלירז שדה ואלין גולן. קשת 12, אינסטגרם, צילום מסך
אלירז שדה ואלין גולן/צילום מסך, קשת 12, אינסטגרם

בין אם אתם מאלו שמציינים מועדים לפי התאריך העברי או הלועזי, החל מאתמול (שלישי) תוכלו להגיד באופן רשמי וסופי בהחלט כי אלין גולן, בתם הקטנה של אייל גולן ואילנית לוי, היא כבר בת 18, לאחר שציינה את יום הולדתה לפי התאריך העברי (אם תהיתם, את התאריך הלועזי היא ציינה ב-13 בספטמבר).

לרגל היום החגיגי, היה זה אלירז שדה, בעלה של לוי מזה קרוב ל-6 שנים, שאיחל לה יום הולדת שמח - והוא עשה זאת בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו, שבו יש לו 198 אלף עוקבים, עם סרטון שכלל תמונות משותפות רבות, וכמובן טקסט נוגע ללב.

"היום התאריך העברי שלך וחשבתי איך אצליח לכתוב לך ברכה שתצליח לרגש אותך, שתחזק אותך ולהגיד לך תודה, ושתדעי שמזל שיש אותך", פתח את דבריו. "ניהלת לימודים וקריירה בדרך שרק היינו צריכים להביט בגאווה מהצד, ידעת בדיוק מה את רוצה, לא פחדת לנסות, לטעות, לתקן, ללכת עד הסוף, לחפש את הקול שלך, את השחקנית שבך, בדרך שלך ולנצח, פעם אחר פעם. הבנת את הקצב".

מגיש הטלוויזיה המשיך בדבריו: "את אדם מאמין. את מאמינה בעצמך, מאמינה בטוב, כל הזמן לוקחת על עצמך יותר ויותר, ומבינה כמה כוח יש לך, יש בך, לעשות ולעבור ניסיונות ולראות תמיד את הטוב, לצייר חיוך, תמיד. את תיכף מתגייסת - האמת, אני בטוח שגם שם תסתדרי כי הבנת בגיל 18 את מה שלקח לי 40 שנה להבין. הטוב שלך שמור רק לך, ואם בא ניסיון זה רק כדי להרים אותך גבוה יותר".

בסוף דבריו, שדה בן ה-41 אמר: "את אחות מרגשת לליאם ולאריאה (בתו המשותפת עם לוי, ע"א), אמא קטנה ממש, הכל מהכל. לראות אתכם ביחד זה הכל בשבילנו. אושר של ילדה, חוץ מהבלגן שאת עושה בחדר, אמא מתחרפנת מזה. סומך עלייך בעיניים עצומות, ביטחון מלא, לומד ממך, גאה בך, מעריץ שלך. אלוהים יודע מה אעשה עם הברכה של גיל 19. אוהב מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully