וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירז שדה נגד ערד ניר: "העולם תומך בשטן ואנו ניזהר בשלטים?"

עודכן לאחרונה: 8.5.2024 / 13:00

זוכה האח הגדול, שמזמן הפך לאיש עסקים וגם לבעלה של אילנית לוי, מתח ביקורת על מגיש החדשות ערד ניר, שהביע את דעתו על סרטוני הלחימה של צה"ל מרפיח

אלירז שדה נגד ערד ניר. ראובן קסטרו / קשת 12, עיבוד תמונה
אלירז שדה נגד ערד ניר/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / קשת 12
הציוץ של ערד ניר. X, צילום מסך
הציוץ של ערד ניר/צילום מסך, X
הציוץ של אלירז שדה נגד ערד ניר. X, צילום מסך
הציוץ של אלירז שדה נגד ערד ניר/צילום מסך, X

מגיש ועורך דסק החוץ של חדשות 12 ערד ניר שיתף תיעוד בו נראים טנקים של צה"ל רומסים שלטים של עזה במעבר רפיח לאחר הפשיטה הלילה, ולא, לא כדי לשבח את חיילנו, אלא כדי להעביר על כך ביקורת.

"הנה דוגמא לצילום בנאלי לכאורה שמסייע לישראל להמשיך ולאבד תמיכה בדעת הקהל בעולם", כתב ניר ובמילים אחרות גינה את התיעוד וטען שהדבר גורם לחיזוק הדעות האנטי ישראליות ברחבי העולם.

מי שפחות התחבר לדבריו הוא אלירז שדה, שכתב בחשבון ה- X (לשעבר טוויטר) שלו את הדברים הבאים: "היי ערד, מחילה, צילומי הזוועות שעשו בנו, גרמו לעולם לצאת מארון האנטישמיות ולדרוש דם יהודי, ואתה מציג הפלת שלט? וטוען כי זה מה שיגרום לנו לאבד תמיכה? העולם תומך בשטן למרות כל סרטוני הזוועות ואנו ניזהר בשלטים? ערד, זה הזמן שלנו להגן על עצמנו, החנפנו לשונאינו מספיק, ורק הוחמר מצבנו", חתם שדה.

שדה, יש לנו מחר לאנץ' עם ערד, תרצה שנעביר לו מסר נוסף ממך?

"אנשי תקשורת בישראל חייבים להבין שיש להם אחריות, המילים שנאמרות ונכתבות משמשות נגד עם ישראל ע"י אויבנו.עלינו לשמור על הבית. כולנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully