וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים לוינסון נגד ימנים: "בן האליל שלכם מפעיל אתכם כמו בובה"

עודכן לאחרונה: 23.9.2024 / 11:55

העיתונאי שנודע בכך שאין לו בעיה להביע את דעתו על כל נושא שקיים עושה את זה שוב, הפעם נגד בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "הוא עושה זאת בזמן שהוא גר במיאמי"

חיים לוינסון ויאיר נתניהו. אבשלום ששוני/פלאש 90, 103FM, פלאש 90
חיים לוינסון ויאיר נתניהו/פלאש 90, אבשלום ששוני/פלאש 90, 103FM

חיים לוינסון ידוע כאחד העיתונאים הנושכים ביותר שפועלים כיום בישראל, כזה שמעולם לא חשש להביע את דעתו על אינספור נושאים - בין אם הוא עושה זאת על דפי עיתון "הארץ", בגלי הרדיו ב-103FM או אפילו ב"אופירה ולוינסון", התוכנית אותה הוא מנחה בקשת 12 לצד אופירה אסייג.

בציוץ שהוא פרסם הבוקר (שני) בחשבון ה--X שלו (לשעבר טוויטר), שבו יש לו 248 אלף עוקבים, הוא התייחס לפרסום מאתמול של נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, שלפיהם בשנה שעברה יותר אנשים עזבו את ישראל מאשר עברו אליה.

העיתונאי כתב: "כל פעם מחדש אני נדהם מעזות המצח של ימנים לדבר על שמאלנים שיורדים מהארץ, כשפאקינג הבן של האליל שלכם (הכוונה ליאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ע"א) שמפעיל אתכם כמו בובה על חוט גר במיאמי".

ציוץ של חיים לוינסון. צילום מסך מתוך X - chaimlevinson, צילום מסך
הציוץ של לוינסון/צילום מסך, צילום מסך מתוך X - chaimlevinson

זו ממש לא הפעם הראשונה שבה לוינסון יוצא נגד נתניהו ובני משפחתו. דוגמה לכך ניתן לראות בחודש מאי האחרון, כאשר במהלך מונולוג הפתיחה שלו ב"אופירה ולוינסון", אמר: "לממשלה לא אכפת מהחטופים. נתניהו הוא נרקיסיסט, ואנשים הם רק אינסטרומנט בתפיסת עולמו. אם מישהו משרת אותו - מה טוב, ואם מישהו לא משרת אותו - הוא לא מעניין אותו. מבחינת נתניהו החטופים יכולים למות בעזה, אם זה לא מוסיף לו מנדטים. ככה הוא מסתכל על המציאות. אחרי שהוא התייצב מבחינה פוליטית, אחרי שהוא הפסיק לדמם בסקרים, אחרי שהוא הצליח לגבש מחדש את המחנה שלו נגד גנץ ונגד ביידן - לא מעניין אותו יותר החטופים, פשוט לא מעניין אותו. עד שלא נבין את זה ולא נפנים את זה שבשעתנו הקשה אנחנו מונהגים על ידי נרקיסיסט שהדבר היחיד שאכפת לו זה להישאר בשלטון, אנחנו נמשיך להפסיד - והמדינה תמשיך לדמם, בזמן שהחטופים נשארים בעזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully