וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזה שיש לאייל ברקוביץ' קשר למרגל שנתפס- וחטפה איום בתביעה

23.9.2024 / 10:21

איום בתביעה, התנצלות וחסימה בטוויטר: הסאגה סביב הפרסום המוטעה של רונית הביביסטית, שטענה כי מרדכי ממן שגויס על ידי איראן לקדם התנקשות בבכירים הוא קרוב משפחה של אייל ברקוביץ', ממשיכה להכות גלים: "נדרשת לשלם פיצוי כספי בסך של 50,000 ש"ח", נכתב במכתב מעו"ד

רונית הביביסטית ואייל ברקוביץ'. צילום מסך רשת 13, צילום מסך
רונית הביביסטית ואייל ברקוביץ'/צילום מסך, צילום מסך רשת 13

ביום חמישי הותר לפרסום כי מרדכי ממן (72) מאשקלון מואשם במגע עם סוכן חוץ, אחרי שגויס על ידי איראן לקדם בין היתר התנקשות בראש הממשלה, שר הביטחון וראש השב"כ.

בצהריי אותו היום, הגיבה רונית "הביביסטית" לוי על ציוץ של העיתונאי ביני אשכנזי, כתב המשפט של וואלה שעסק בנושא, כשכתבה: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?".

בין הגולשים שנחשפו לדבריה היה ליאור ברקוביץ', בנו של המגיש והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ', שלא אהב, בלשון מעטה, את ההאשמה הקשה, מיהר להכחיש את הדברים ויצא למתקפה נגדית. "הבן אדם המכוער הזה מפיץ שקרים נגד אבא של בעלה של אחותי, ואני לא אשב בשקט. אני לא אתבע אותך על שקרים, אבל אני אדאג שאת תשטפי לי את האוטו עם הלשון, י'מסכנה".

לאחר שהמתין כחצי שעה ולא קיבל תגובה, כתב: "טוב, אז קבעתי פגישה ליום ראשון בבוקר עם אחד מעורכי הדין הכי חזקים בארץ לתביעות דיבה. בהצלחה רוניתי סבתאלה חמודה ומסכנה, את עוד יכולה להוציא ציוץ שאת מצטערת שרשמת את כל השקרים ואני אחשוב על זה. אולי".

אייל ברקוביץ נגד רונית הביביסטית. טוויטר X, צילום מסך
אייל ברקוביץ נגד רונית הביביסטית/צילום מסך, טוויטר X
בנו של אייל ברקוביץ' מאיים בתביעה על רונית הביביסטית. טוויטר X, צילום מסך
בנו של אייל ברקוביץ' מאיים בתביעה על רונית הביביסטית/צילום מסך, טוויטר X

הרוחות לא נרגעו והיום (שני) פרסם ליאור ברקוביץ' מכתב רשמי מעו"ד, לפיו רונית נדרשת "להסיר לאלתר את הפרסומים המבזים", "לפעול להוצאת הודעות התנצלות לאור ההשפלה והפגיעה" ובנוסף, "נדרשת לשלם פיצוי כספי בסך של 50,000 ש"ח". עוד נכתב, כי במידה ורונית הביביסטית לא תפעל בהתאם לאמור- יינקטו נגדה הליכים משפטיים.

בתגובה, הסבירה רונית: "לפני ימים אחדים פורסם בערוץ טלגרם כי מוטי ממן הוא חותנו של אייל ברקוביץ'. אני לא בדקתי וצייצתי זאת. מחקתי את שתי התגובות שלי מיד. בו בזמן הבן של אייל ברקוביץ' צילם את הציוצים ופרסם כ-5 פוסטים עם טינופים עלי. ראשית, אני מתנצלת. שנית", הוסיפה רונית ופנתה לאייל ברקוביץ', "אם תבחר לתבוע אותי אצטרך להיפגש איתך ועם בנך בבית המשפט לאור הציוצים המכוערים עלי".

רונית הביביסטית מתנצלת. טוויטר X, צילום מסך
רונית הביביסטית מתנצלת/צילום מסך, טוויטר X

לאחר מכן חסמה רונית את ברקוביץ' הבן בטוויטר, חסימה אותו הציג בחשבון הטוויטר שלו, פרסום שגרר תגובות רבות. "נראה שפיתחת אובססיה, לא מספיקה לך האובססיה נגד נתניהו?", "כל הכבוד לרונית שמלמדת אותך דרך התנהגות, אתה אפס" ו"הפוסטמה חושבת שככה לא תדע על השקרים שהיא מפיצה עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully