וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביביסטית רמזה שהמרגל הוא קרוב משפחה של אייל ברקוביץ'- וחטפה

19.9.2024 / 17:03

רונית הביביסטית הגיבה לציוץ שנכתב בטוויטר על מרדכי ממן, שמואשם בפרשה בטחונית חמורה, כשכתבה: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?". בעקבות הדברים, בנו של ברקוביץ' מאיים בתביעת דיבה ותוקף: "אדאג שתשטפי לי את האוטו עם הלשון, י'מסכנה"

אייל ברקוביץ'. חדשות 13, צילום מסך
אייל ברקוביץ'/צילום מסך, חדשות 13

הבוקר (חמישי) הותר לפרסום כי מרדכי ממן בן ה-72 מאשקלון מואשם במגע עם סוכן חוץ, אחרי שגויס על ידי איראן לקדם בין היתר התנקשות בראש הממשלה, שר הביטחון וראש השב"כ.

בשעות הצהריים, הגיבה רונית "הביביסטית" לוי על ציוץ של העיתונאי ביני אשכנזי, כתב המשפט של וואלה, שעסק בנושא, כשכתבה: "למה אתה לא מפרסם שזה החותן של אייל ברקוביץ'?".

בין הגולשים שנחשפו לדבריה היה ליאור ברקוביץ', בנו של המגיש והכדורגלן לשעבר אייל ברקוביץ', שלא אהב, בלשון מעטה, את ההאשמה הקשה, מיהר להכחיש את הדברים ויצא למתקפה נגדית. "הבן אדם המכוער הזה מפיץ שקרים נגד אבא של בעלה של אחותי, ואני לא אשב בשקט. אני לא אתבע אותך על שקרים, אבל אני אדאג שאת תשטפי לי את האוטו עם הלשון, י'מסכנה".

רונית הביביסטית מגיבה על הפרשה הביטחונית. טוויטר X, צילום מסך
רונית הביביסטית מגיבה על הפרשה הביטחונית/צילום מסך, טוויטר X
אייל ברקוביץ נגד רונית הביביסטית. טוויטר X, צילום מסך
אייל ברקוביץ נגד רונית הביביסטית/צילום מסך, טוויטר X

ואם חשבתם שזה הסתיים כאן, טעיתם ובגדול. ברקוביץ' הבן המתין כחצי שעה, ואז הוסיף וכתב: "טוב, אז קבעתי פגישה ליום ראשון בבוקר עם אחד מעורכי הדין הכי חזקים בארץ לתביעות דיבה. בהצלחה רוניתי סבתאלה חמודה ומסכנה, את עוד יכולה להוציא ציוץ שאת מצטערת שרשמת את כל השקרים ואני אחשוב על זה. אולי".

נבהיר, כי מרדכי ממן המואשם בפרשה הביטחונית אינו החותן של ברקוביץ', וכי מדובר באדם אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully