וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוה דדון משתפת עוד מקרים: "מישהו ניסה לצלם אותי במקלחת"

22.9.2024 / 14:05

לאחר שכתבתה על חייל שצילם נשים בשירותים הפכה ויראלי, כתבת חדשות 12 שיתפה סיפורים דומים נוספים שהגיעו אליה. דדון: "זו זכות גדולה מאוד שבעקבות החשיפה, רבים משתפים ומעבירים את הבושה צד. אמשיך לנסות להוציא את הצדק לאור"

אדוה דדון. יונתן זינדל/פלאש90, פלאש 90
אדוה דדון/פלאש 90, יונתן זינדל/פלאש90

מאז שודרה בשבוע שעבר בחדשות 12 כתבתה של אדוה דדון על חייל צה"ל שנתפס על חם כשהוא מצלם נשים בשירותים, זו זכתה לחשיפה תקשורתית גדולה מאוד - וגם ברשתות החברתיות. לאחר שידור הכתבה, התיק שנפתח נגד אותו חייל (שהספיק להגיב בטיקטוק על החשיפה) הועבר לפרקליטות, אך לא הוגשו בו חומרים.

אחרי שידור הכתבה, דדון עצמה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה, שבו יש לה 180 אלף עוקבים, כמה פוסטים של גולשות שפנו אליה במטרה לחשוף בפניה סיפורים דומים שהן עברו בעצמן. באחד מהם נראית גולשת שמספרת על מקרה שבו מישהו ניסה לצלם אותה בזמן שהתקלחה בבסיס שבו שהתה - אך שצה"ל, לדבריה, השתיק אותו. אחת אחרת סיפרה שהיא תפסה על חם גבר שהציץ אל החדר שלה. "חדירה כזו לפרטיות שורטת", כתבה, בין היתר.

הסיפור הקשה שנחשף, יחד עם השיתופים של דדון, הביאו לכך שהכתבה זכתה להד תקשורתי גדול, ולכך שהוא זכה למיליוני צפיות ברשתות החברתיות השונות - ואף הפך לטרנד בטיקטוק.

סטורי שאדוה דדון שיתפה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - adva_dadon, צילום מסך
אחד הסיפורים שדדון שיתפה/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - adva_dadon
סטורי שאדוה דדון שיתפה. צילום מסך מתוך אינסטגרם - adva_dadon, צילום מסך
נתפס על חם. הסטורי של דדון/צילום מסך, צילום מסך מתוך אינסטגרם - adva_dadon
סרטון טיקטוק על החייל אביתר כהן/צילום מסך מתוך טיקטוק

בתגובה בלעדית לוואלה סלבס, דדון מסרה: "זו זכות גדולה מאוד שבעקבות החשיפה שלנו במהדורה המרכזית בחדשות 12, נשים וגברים רבים מחליטים לשתף ולהעביר את הבושה צד, והלוואי והיינו מגיעים לטפל בכל אותם וסוטים ומטרידים".

היא הוסיפה: "בעוד שרשויות האכיפה, בהן המשטרה, מצ"ח והפרקליטות מתרשלות בטיפול, הרשתות החברתיות דאגו לכך שאחרי החשיפה, אותו סוטה למד את הלקח ולא יוכל לשוב לסורו עד שייתן את הדין על מעשיו וגם אחריו. אמשיך לנסות להוציא את הצדק לאור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully