וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל וולדמן תוקף: "הם ממשיכים במינויים, בגניבות ובעסקאות"

19.9.2024 / 10:27

המיליארדר, שאיבד את בתו במסיבת ה"נובה" ב-7 באוקטובר, תקף את הממשלה בכל הכוח - והאשים: "הם ממשיכים במינויים, בגניבות ובעסקאות"

איל וולדמן באולפן אינטימי, רפי רשף 2. קשת 12, צילום מסך
איל וולדמן באולפן אינטימי, רפי רשף 2/צילום מסך, קשת 12

מאז 7 באוקטובר, שבה איבד את בתו דניאל וולדמן ז"ל, המיליארדר איל וולדמן לא בוחל בביקורת כלפי הממשלה, שאחראית לטענתו להפקרת כל הנרצחים והנפגעים מאז השבת השחורה.

הפעם, העלה וולדמן סטורי לחשבון האינסטגרם שלו עם תמונותיהם של ארבעת הגיבורים שנפלו בקרב ושמותיהם הותרו לפרסום אתמול (רביעי): סרן דניאל מימון טואף ז"ל, סמ"ר עמית באכרי ז"ל וסמ"ר דותן שמעון ז"ל, שלחמו בגדוד שקד. איתם נפלה גם סמ"ר אגם נעים ז"ל, ששירתה כפרמדיקית בגדוד 52, והיא החיילת הראשונה שנהרגה בתוך עזה מתחילת התמרון.

הסטורי של איל וולדמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של איל וולדמן/צילום מסך, אינסטגרם

"די, מספיק עם הממשלה הזו. חיילים נהרגים והם ממשיכים במינויים, בגניבות ובעסקאות הפוליטיות שלהם. נגמר. כואב", כתב איש העסקים עם כאב שאפשר לשמוע, וחתם עם שורה של ארבעה לבבות שבורים.

כזכור, לאחרונה האשים אותו שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בכך שהוא מעוניין לפוליטיקה, ובמהלך ישיבה עם ראשי המגזר העסקי טען: "איל וולדמן בונה רשימה ומנהל נגדי קמפיין פוליטי". וולדמן לא נשאר אדיש ותקף חזרה בכל הכוח: "לא יודע מה הוא שותה או מעשן, אבל לא הייתי מאמין למילה שיוצאת מהפה של ההזוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully