וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שהיה למיליארדר איל ולדמן לומר על תקיפת השר בן גביר

עודכן לאחרונה: 15.9.2024 / 14:45

המיליארדר איל וולדמן, שאיבד את בתו במסיבת הנובה בשבעה באוקטובר, מעולם לא התבייש בביקורת שלו כלפיי הממשלה. הפעם, הוא עקץ בחריפות את השר איתמר בן גביר

איתמר בן גביר, איל וולדמן. באדיבות דוברות השר / קשת 12, עיבוד תמונה
איתמר בן גביר, איל וולדמן/עיבוד תמונה, באדיבות דוברות השר / קשת 12

המיליארדר איל וולדמן נכנס לא פעם בממשלה ובעומדים בראשה אחרי שאיבד את בתו, דניאל וולדמן ז"ל, במסיבת הנובה באותה שבת שחורה של השבעה באוקטובר. רק בתחילת החודש האחרון נכנס לריב עם שר האוצר בצלאל סמוטריץ', אחרי שטען שוולדמן מתכנן להיכנס לפוליטיקה.

הפעם, בחר המיליארדר להיכנס בשר אחר - איתמר בן גביר, שכזכור חטף קובבה של חול מרוחצת בים ודאג לשים אותה לילה במעצר ולהגיש נגדה כתב אישום. סיפור נוסף שהפך ויראלי הוא מעצרה של מחלקת הפלאיירים בבית הכנסת של חבר הכנסת יולי אדלשטיין.

בתגובה לשני המעצרים, שגורמים לכם להרגיש שאולי המציאות בסרט "כוכב הקופים" לא כזאת נוראית, העלה וולדמן מימ לסטורי בחשבון האינסטגרם שלו: "שמעתי שהוא שוטר גיבור וקשוח שהצליח לעצור זורקת חול ומחלקת ופלאיירים".

הסטורי של איל ולדמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של איל ולדמן/צילום מסך, אינסטגרם

בפעם הקודמת, בה כאמור תקף את השר סמוטריץ' שטען: "איל וולדמן בונה רשימה ומנהל נגדי קמפיין פוליטי", כתב המיליארדר: "לא יודע מה הוא שותה או מעשן. אבל לא הייתי מאמין למילה שיוצאת מהפה של ההזוי הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully