וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שרה נתניהו תגיד? ג'ודי ניר מוזס עולה על ביקיני בגיל 66

19.9.2024 / 10:23

היישר מניו יורק, אשת התקשורת פרסמה סרטון קצרצר שלה שבו היא נראית ליד בריכה - ומציגה לכל עוקביה באינסטגרם את גוף הקיץ שלה. ואיך היא מרגישה לגבי זה? "נהנית מהחיים". צפו

ג'ודי ניר מוזס בבגד ים קטן/צילום מסך מתוך אינסטגרם - judymozes

מזה כשנה וחצי שג'ודי ניר מוזס מתגוררת בניו יורק עם בן זוגה אבי רוטנברג, ואם אתם עוקבים אחריה ברשתות החברתיות, גם אתם לא תצליחו לפספס שנראה כי המעבר שלה לתפוח הגדול עושה לה רק טוב.

כיאה לחודשי הקיץ, אשת התקשורת בת ה-66 החליטה לנצל את הימים שנותרו בעונה החמה של השנה - ולהציג לכל העולם ואחותו את הגוף שלה. איך היא עשתה זאת? באמצעות סרטון אותו היא פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כמובן, שבו יש לה 35 אלף עוקבים.

ג'ודי ניר מוזס. לנס הפקות,
ג'ודי ניר מוזס/לנס הפקות

בסרטון קצרצר, נראית ג'ודי עומדת בסמוך לבריכה, פושטת מעליה את הבגד שהיא לובשת - וחושפת ביקיני לבן קטנטן במיוחד. בגרסת הסטורי שפרסמה, היא הוסיפה את הכיתובים (במקור באנגלית): "(בת) 66 ונהנית מהחיים" ו"רגעים אחרונים של קיץ בניו יורק ביטי". אז מה אם מזג האוויר כרגע בעיר נע סביב 20 מעלות, אבל מי אנחנו שנתקטנן?

אם אתם עוקבים אחרי ג'ודי, אתם בטח כבר לא מתרגשים מזה שהיא מפרסמת סרטונים שלה בבגדי ים, שכן זו לא הפעם הראשונה שהיא עושה זאת - אבל בואו נודה, זאת בהחלט אחלה דרך לנצל את ימי הקיץ החמים שנותרו לנו.

וואלה סלבס לבשה פעם בגד ים קטנטן שעשוי מתפוחים והותקפה על ידי לטאת כוח רעבה במיוחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully